Prs Singwithice och Queen Boo
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
"Jaha. Så du vet att jag och Scorpius...."
jag är jättecoolig älska mig plz 20 feb, 2014 23:34 |
|
Borttagen
|
"Är bra vänner?"
20 feb, 2014 23:36 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ja..."
jag är jättecoolig älska mig plz 20 feb, 2014 23:37 |
|
Borttagen
|
"Ngt mer?"
20 feb, 2014 23:37 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tvekar. "Nej... inte längre"
jag är jättecoolig älska mig plz 20 feb, 2014 23:38 |
|
Borttagen
|
"Var det något?"
20 feb, 2014 23:39 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ja. Förra året"
jag är jättecoolig älska mig plz 20 feb, 2014 23:39 |
|
Borttagen
|
"Vadå?"
20 feb, 2014 23:39 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vi var typ... tillsammans"
jag är jättecoolig älska mig plz 20 feb, 2014 23:41 |
|
Borttagen
|
Jag vet *rodnar* men ni gjorde slut i slutet av ma?
20 feb, 2014 23:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen