Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Okej." Jag log lite mot honom.
27 jan, 2014 18:03
|
|
Borttagen
|
Jag log ett hastigt knappt synbart leende tillbaka och försvann sen in i badrummet.
27 jan, 2014 18:04
|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte min rundvandring i huset.
Rummet som stod nästa på tur verkade vara Diegos föräldrars sovrum.
Det var en mysig mörkare lila färg på tapeterna och sängen var ganska låg. Det var fullt med kuddar i den.
27 jan, 2014 18:17
|
|
Borttagen
|
Jag kom snart ut från badrummet igen iförd mörkblå slitna jeans och en svart tröja.
27 jan, 2014 18:19
|
|
Borttagen
|
"Hej." Sa jag och log. Jag kom nerifrån köket som var det sista rummet jag inte hade sett.
27 jan, 2014 18:27
|
|
Borttagen
|
"Hej"
Mumlade jag med ett kort leende som snart försvann.
27 jan, 2014 18:28
|
|
Borttagen
|
Jag tittade ner på mina fötter som rastlöst skrapade i marken.
Jag visste intervju jag skulle göra. Eller säga, eller hur jag skulle reagera.
27 jan, 2014 18:31
|
|
Borttagen
|
Det blev en obekväm tystnad emellan os som jag inte gillade.
27 jan, 2014 18:32
|
|
Borttagen
|
Jag drog ett långt andetag.
"Jag borde nog gå." Jg gjorde en ansats att gå.
27 jan, 2014 18:42
|
|
Borttagen
|
Jag tog tag i hennes arm.
"Varför?"
27 jan, 2014 18:44
|
Du får inte svara på den här tråden.