Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)

1 2 3 ... 13 14 15 ... 18 19 20
Användare Inlägg
luna~lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Tack och nä det blev bra luna~lovegood :3 ^^

väntar vi fortfarande på fröken operfekt väl?

26 jan, 2014 12:43

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av luna~lovegood:
Skrivet av Kim Potter:
Tack och nä det blev bra luna~lovegood :3 ^^

väntar vi fortfarande på fröken operfekt väl?

Hon har redan skrivit tror jag? o:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

26 jan, 2014 12:53

Trädkatten
Elev

Avatar


(Ja det blev jätte bra luna~lovegood. c: )
Edit, ja fröken operfekt har väl skrivit? o.o

Abril märkte att flera tjejer nu hade kommit, för plötsligt hade det kommit två tjejer till. Hon kände inte igen någon av dem. Den ena hade rödbrunt hår som gick ner till axlarna och var ganska spinkig. Den andre var en medellång tjej med blont hår, hon var en sådan där typiskt snygg tjej som alla beundrade. Nu ville inte Abril dra alla över en kam, så hon rättade sig själv och tänkte vissa, istället för alla.
Plötsligt hörde hon hur en av tjejerna viskade tyst,
"för det först, ja jag kom inte hit frivilligt och för det andra... Ibland kan jag höra folks tankar"
Abril svarade också på frågan som precis hade blivit ställd,
"Ja, jag kom inte hit frivilligt... Men jag har inte blivit så galen så att jag inbillar mig själv att jag kan läsa tankar!" Abril började bli räddare och räddare. Vad var det som hade hänt egentligen? Hon ville bara hem. Abril tittade ner i marken och då kom hon plötsligt ihåg att hon bara var iförd en alldeles för stor pyjamaströja och trosor. Nu ville hon verkligen gå hem! Var det här något slags jätte dåligt skämt eller något? Bara för att hon var nyinflyttad? Fast inget skämt skulle kunna göra så att hennes kropp gick hit till kärrgruvan. Det var som om hon hade suttit fast i en bur som kunde gå, hennes egen kropp var som ett fängelse. Abril försökte lugna ner sig själv med att dra djupa andetag.

Eller jag kanske skulle ha väntat med att lägga ut något innan vi hade bestämt någon ordning? ._.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

26 jan, 2014 13:17

LIA15
Elev

Avatar


Vi kanske borde skriva en ordning för när vi ska skriva?

26 jan, 2014 14:45

Borttagen

Avatar


Ja? ^

26 jan, 2014 15:19

LIA15
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ja? ^

Vem bestämmer det?

26 jan, 2014 15:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av LIA15:
Skrivet av Borttagen:
Ja? ^

Vem bestämmer det?

Vet inte, men ska vi ha ordningen som man skrev sitt första rollspelsinlägg?

26 jan, 2014 15:22

LIA15
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LIA15:
Skrivet av Borttagen:
Ja? ^

Vem bestämmer det?

Vet inte, men ska vi ha ordningen som man skrev sitt första rollspelsinlägg?

Okej, isåfall blir det såhär:
Kim Potter
LIA15
Trädkatten
Choppa
Fröken Operfekt
luna~lovegood

26 jan, 2014 15:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av LIA15:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LIA15:
Skrivet av Borttagen:
Ja? ^

Vem bestämmer det?

Vet inte, men ska vi ha ordningen som man skrev sitt första rollspelsinlägg?

Okej, isåfall blir det såhär:
Kim Potter
LIA15
Trädkatten
Choppa
Fröken Operfekt
luna~lovegood

Det är väl bra?

26 jan, 2014 15:30

LIA15
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LIA15:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LIA15:
Skrivet av Borttagen:
Ja? ^

Vem bestämmer det?

Vet inte, men ska vi ha ordningen som man skrev sitt första rollspelsinlägg?

Okej, isåfall blir det såhär:
Kim Potter
LIA15
Trädkatten
Choppa
Fröken Operfekt
luna~lovegood

Det är väl bra?
Jo, det är jättebra!

26 jan, 2014 15:31

1 2 3 ... 13 14 15 ... 18 19 20

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)

Du får inte svara på den här tråden.