(ORP) Demonernas krig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (ORP) Demonernas krig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Åh, sötnos, det är okej med mig att inte säga mitt namn!
23 jan, 2014 17:34 |
|
Borttagen
|
Tawny
Jag tog Kias hand, och följde med henne. Jag kände dock svindeln igen, och denna gången var den så kraftig att det svartnade för ögonen och jag föll ner på marken. 23 jan, 2014 17:45 |
|
Kim Potter
Elev |
Annie:
Jag gnisslade tänder. Jag vänder mig om. Rätar på ryggen och trycker fram ett leende. Jag går fram till honom och ger honom en hård örfil, även om han kanske inte kände det så kändes det bättre. "Tänk på saker innan du säger dem", säger jag kyligt. "Jag tycker han ska följa med oss till bergen, vad du än vill göra där", flinar Alex. Jag stirrar upprört på honom. "Det är roligt att se dig så upprörd", skrattar han. "Han vill inte", säger jag snabbt, lite för snabbt.
23 jan, 2014 17:51 |
|
Borttagen
|
(Okej, kommer logga ut nu och hörmm.. Skriv inte allt för mycket för annars ger jag inte er någon kaka! xD)
23 jan, 2014 17:53 |
|
Borttagen
|
- Det är lugnt! skrattade Jem. Han flinade uppskattande mot killen,
- Jag skulle älska att följa med, eller hur Annie?? 23 jan, 2014 17:54 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: (Okej, kommer logga ut nu och hörmm.. Skriv inte allt för mycket för annars ger jag inte er någon kaka! xD) (*För upptagen med att titta på kakburken* Um? Mm.. Ja, visst...xD) -- Annie: "Jag skulle älska att se dig ramla ner från någon väldigt, väldigt hög plats", fnyser jag och börjar gå igen. Jag vill slå till mig själv riktigt hårt när jag märker att jag ler lite fåraktigt och att jag inte alls är arg. -- Alex: Jag mimar ett: "Hett humör" och kväver ett skratt när jag skymtar Annies leende.
23 jan, 2014 17:54
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-23 kl. 17:57
|
|
Isse Weasly
Elev |
Kia
"Taa, någonting!" SKriker jag. Jag lyfter upp henne från marken och håller om henne. Sedan på något sätt lyckas jag bära henne. Jag vet inte varför, men jag måste upp till berget. Jag börjar vandringen. "To be, or not to be..." -William Shakespear
23 jan, 2014 17:56 |
|
Borttagen
|
Alice
Jag följer efter de andra. "Berätta nu. Varför ska vi till bergen?" 23 jan, 2014 17:59 |
|
Kim Potter
Elev |
Annie:
Jag slutar genast le och börjar berätta: "Det ryktas om att högt uppe i bergen, finns en styrka... En styrka så kraftfull att det kan stoppa kriget för gott... Resten tänker jag ta reda på", svarar jag. En kall vind kommer och jag ska precis trycka hoodien närmare kroppen då jag märker hur blöt jag är. Genom våt faktiskt. Jag stönar tyst men fortsätter gå, förhoppningsvis så finns det en by eller något i närheten.
23 jan, 2014 18:04 |
|
Anne Potter
Elev |
23 jan, 2014 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen