PRS - TildeW och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS - TildeW och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
"Ja, verkligen" säger jag och struntar i de andra som stirrar på oss. 22 jan, 2014 19:32 |
|
TildeW
Elev |
22 jan, 2014 19:35 |
|
Borttagen
|
"Jo, om en kvart, så vi kan nog börja gå dit nu" säger jag.
22 jan, 2014 19:36 |
|
TildeW
Elev |
22 jan, 2014 19:38 |
|
Borttagen
|
Jag ler mot Santana.
"Du kan träna på det där i London" säger jag. 22 jan, 2014 19:40 |
|
TildeW
Elev |
22 jan, 2014 19:41 |
|
Borttagen
|
"Jo, med träning"
22 jan, 2014 19:42 |
|
TildeW
Elev |
22 jan, 2014 19:43 |
|
Borttagen
|
Vi går på planet.
22 jan, 2014 19:43 |
|
TildeW
Elev |
22 jan, 2014 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen