De 10 sista
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > De 10 sista
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vi kommer fram till en bäck. Jag dricker och tittar på mitt ansikte som speglas i vattnet. Det rinner ner blod från mitt öga.
5 jan, 2014 19:43 |
|
Borttagen
|
" Vänta vi måste håla ihop " sa Lukas han kände på sig att det fanns fler överlevande och de som överlevde måste håla ihop.
5 jan, 2014 19:43 |
|
Trädkatten
Elev |
Osric gick in i sjukhuset och hade ingen aning om vart han skulle gå. Han hoppades på att det skulle kunna finnas någon som hade överlevt i sjukhuset som kanske kunde hjälpa honom. Han gick upp en trappa och kom till en jätte liten korridor där han kunde välja mellan två olika dörrar. Antingen den åt höger eller den åt vänster. Han bestämde sig för att gå in i den vänstra. Han tryckte sakta ner dörrhandtaget och öppnade dörren. Det såg ut att vara ett kontor, ett stort skrivbord fanns i mitten av rummet. På skrivbordet fanns en dator. Han satte sig ner i stolen framför datorn och tryckte på 'sätta på knappen'. Datorskärmen flimrade till lite men sedan blev den helt svart. Han slog till datorn ifall det skulle kunna hjälpa datorn, även fast han inte direkt trodde det. Men datorskärmen lystes faktiskt upp, Osric blev förvånad och väntade tills datorn skulle ladda klart. På datorskärmen stod det "Welcome...". Plötsligt bytade texten och så stod det istället "Loading..."
5 jan, 2014 19:44
Detta inlägg ändrades senast 2014-01- 5 kl. 19:47
|
|
Borttagen
|
Jag sätter mig på hennes rygg och vi galopperar igenom skogen.
5 jan, 2014 19:45 |
|
Borttagen
|
En droppe vatten landade på mitt huvud.
Jag tittade uppåt, regnmoln. Perfekt, tänkte jag. 5 jan, 2014 19:46 |
|
Queen Boo
Elev |
"Hallå!" Jag vänder mig mot den andra tjejen. "Snälla. Lämna mig inte ensam..."
jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 19:47 |
|
Borttagen
|
Jag hör röster framför mig. Någon överlevde!
5 jan, 2014 19:49 |
|
Borttagen
|
Jag hostade lite.
"Vilka är ni?" Frågade jag, glad över att jag fått fram det. 5 jan, 2014 19:49 |
|
Queen Boo
Elev |
Lucia :
Jag hör en häst. "Jag heter Lucia" jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 19:50 |
|
Borttagen
|
Elize
Regnet börjar dugga. 5 jan, 2014 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen