Privat roll med Cilla Black & Fairy tale
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll med Cilla Black & Fairy tale
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fairy Tale: Menade du det där som :du får skriva Li, jag har en idepropp, eller som om Cilla sa hej? Båda är okej.. Idepropp 8 feb, 2014 12:38 |
|
Fairy Tale
Elev |
8 feb, 2014 22:25 |
|
Borttagen
|
Bra
9 feb, 2014 12:16 |
|
Fairy Tale
Elev |
Människan vände sig om, men det var inte Cilla. Tjejen hade inget ansikte..
Jag skrek. Och vaknade upp i sjukhusflygeln bredvid Cilla. -Cilla? Mumlade jag och kollade på henne där hon låg, i sängen åbredvid min.
9 feb, 2014 14:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen