Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tvd -roll ErisedStone & IvdaPivda
|
Borttagen
|
Jag nickade och visade Isabelles rum också.
1 jan, 2014 17:38
|
|
Borttagen
|
"Är Isabelle din syster?" Frågade jag.
1 jan, 2014 17:39
|
|
Borttagen
|
- Kan man väl säga. Svarade jag. Isabelle och jag hade blivit bitna av samma vampyr på samma dag och vi hade varit som syskon sedan dess.
1 jan, 2014 17:41
|
|
Borttagen
|
Jag tänkte fråga Trevor vad han menade med det, men struntade i det.
1 jan, 2014 17:43
|
|
Borttagen
|
Jag visade hela huset förutom källaren. Det fanns blod påsar där överallt.
1 jan, 2014 17:45
|
|
Borttagen
|
"Fint" sa jag. "Vad ska vi göra nu?'
1 jan, 2014 17:47
|
|
Borttagen
|
- Är du hungrig? Frågade Isabelle utav Tiffany.
1 jan, 2014 17:49
|
|
Borttagen
|
"Nej, det är bra" sa jag.
1 jan, 2014 17:50
|
|
Borttagen
|
Isabelle nickade.
- Du borde dricka lite, Trevor, du är blek, jag är med Tiffany under tiden. Sade hon.
1 jan, 2014 17:51
|
|
Borttagen
|
Jag tyckte Isabelle var trevlig, så det skulle vara helt okej att vara lite med henne.
1 jan, 2014 17:54
|
Du får inte svara på den här tråden.