PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
|
Borttagen
|
Jag blev förvirrad och tittade ner på mina ben och såg hur den kom upp till knäna.
20 dec, 2013 20:31
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte till i leran.
Hela jag var lerig, från topp till tå.
Jag kunde dock inte resa mig, inte ens röra mig där jag låg.
Leran höll fast mig och gjorde så att jag fick lera i öronen, ögonen, munnen, näsan.
Jag kunde inte andas...
21 dec, 2013 14:04
|
|
Borttagen
|
Jag tog tag i honom och började försöka dra honom uppåt.
21 dec, 2013 18:45
|
|
Borttagen
|
Jag kände hur hon drog upp mig och leran släppte greppet om mig.
Jag skakade mig som en hund och reste mig på ben där leran hade sjunkit mig ner över knäna.
"Tack." Flämtade jag till.
21 dec, 2013 19:14
|
|
Borttagen
|
"Inget att tacka för..." svarade jag och log mot honom.
21 dec, 2013 19:58
|
|
Borttagen
|
Jag stod knappt ut med allt pirrande o magen när hon log det där vackra leendet mot mig.
Sedan la jag märke till den dunkande smärtan i handleden.
Jag måste ha stukat den i fallet.
21 dec, 2013 20:50
|
|
Borttagen
|
Jag höjde på ögonbrynen och tittade på honom.
"Har du ont?" frågade jag bekymrat.
21 dec, 2013 20:53
|
|
Borttagen
|
"Nepp. Jag mår bra." Jag log mot henne och började skämpan mig ur gyttjan som nu nådde mig till låren för att undertrycka det jag sa.
21 dec, 2013 20:58
|
|
Borttagen
|
Jag bet mig försiktigt i läppen och tittade på honom."säkert?"
21 dec, 2013 21:00
|
|
Borttagen
|
"Ja." Ljög jag.
"Du får gå först om du vill. Du är säkert bättre på att se fällor än jag." Det var delvis lögn.
22 dec, 2013 00:02
|
Du får inte svara på den här tråden.