Den sanna arvingen (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den sanna arvingen (prs)
|
Borttagen
|
Wiliam tog ett bra grep om dolken
30 nov, 2013 14:30
|
|
Borttagen
|
Alicia ställde sig vid en vägg och tittade på honom.
---------
Jag vet inte hur man använder en dolk...
30 nov, 2013 14:31
|
|
Borttagen
|
(Det är väl ungefär samma som kniven )
Wiliam visste inte vad han skulle göra
30 nov, 2013 14:32
|
|
Borttagen
|
"Det är exakt likadan taktik som vid kniven. Du ska sikta och sedan kasta." sa Alicia och tog fram en bräda framför sig."Försök att sikta på den här."
30 nov, 2013 14:35
|
|
Borttagen
|
Wiliam försökte sikta märkte att han var bättre på att sikta med dolken än med kniven.
30 nov, 2013 14:36
|
|
Borttagen
|
"Duktigt!" sa Roland och log strålande.
30 nov, 2013 14:37
|
|
Borttagen
|
Wiliam log lite för sig själv. Han träffade brädan några några gånger
30 nov, 2013 14:37
|
|
Borttagen
|
När dom tränat på det ett tag så vilade dom.
"Vill du öva på något annat. Du har bra balans och är duktig på att sikta."
30 nov, 2013 14:39
|
|
Borttagen
|
" Vill gärna prova pilbågen " sa Wiliam
30 nov, 2013 14:41
|
|
Borttagen
|
"Absolut. Men ni borde ta något att äta innan det." sa Roland och gick och hämtade mackor och dricka.
30 nov, 2013 14:42
|
Du får inte svara på den här tråden.