Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

A Dragon's Tale [SV]

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

1 2 3 ... 13 14 15 ... 22 23 24
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


AWSOME!!!!
Helt klart p.e.r.f.e.k.t. ♥ älskar den ♥ ÄLSKAR DIG ♥♥♥

3 dec, 2013 12:11

Borttagen

Avatar


DRACOOOO :'(((((
Stackars lille gubben, jag vill bara krama honom 3:
Mer, typ nu!?!?!?
HÄR HAR DU DIN KAKA FÖRRESTEN: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Feleventhstack.files.wordpress.com%2F2013%2F06%2Fchocolate_chip_cookies.jpg

3 dec, 2013 12:18

Borttagen

Avatar


OMG I LOVE IT ♥♥♥♥

3 dec, 2013 13:07

CeCe
Elev

Avatar


Men vad håller han på med?! ASBRA KAPITEL

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fcf01a44b5ba89bbfaf3a6fa2d21efcf6%2Ftumblr_mp7ni0PT1L1sp4tmdo1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F7ebea4c061ac86adaf2878b33bd09394%2Ftumblr_mrj5baBI5s1spd5fao1_500.gif

3 dec, 2013 13:27

Borttagen

Avatar


Gud vad bra!!!!!! Jag kan inte beskriva med ord hur awesome din ff (och du) är!!!!! ♥♥

Bara två saker: Det blir lättare att läsa "flasbacken/drömmen" om du har sån här text. Man brukar ha det när man skriver sånt, så markera den texten så.
Och Slughorn, som du kammar honom i texten heter ju Snigelhorn... Eller jar du bytt namn? Han heter iallafall Snigelhorn i boken och filmen

DU SKRIVER BÄST!!!! JAG KOMMER DÖ OM JAG INTE FÅR NÄSTA KAPITEL SNART!!!! ♥♥♥♥

3 dec, 2013 15:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Gud vad bra!!!!!! Jag kan inte beskriva med ord hur awesome din ff (och du) är!!!!! ♥♥

Bara två saker: Det blir lättare att läsa "flasbacken/drömmen" om du har sån här text. Man brukar ha det när man skriver sånt, så markera den texten så.
Och Slughorn, som du kammar honom i texten heter ju Snigelhorn... Eller jar du bytt namn? Han heter iallafall Snigelhorn i boken och filmen

DU SKRIVER BÄST!!!! JAG KOMMER DÖ OM JAG INTE FÅR NÄSTA KAPITEL SNART!!!! ♥♥♥♥

På engelska heter han Slughorn.

3 dec, 2013 15:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Gud vad bra!!!!!! Jag kan inte beskriva med ord hur awesome din ff (och du) är!!!!! ♥♥

Bara två saker: Det blir lättare att läsa "flasbacken/drömmen" om du har sån här text. Man brukar ha det när man skriver sånt, så markera den texten så.
Och Slughorn, som du kammar honom i texten heter ju Snigelhorn... Eller jar du bytt namn? Han heter iallafall Snigelhorn i boken och filmen

DU SKRIVER BÄST!!!! JAG KOMMER DÖ OM JAG INTE FÅR NÄSTA KAPITEL SNART!!!! ♥♥♥♥


First off THANK YOU ♥ :'

Jag funderade på att lägga flashbacken i kursiv stil (är väl medveten om att den brukar skrivas på det viset, men jag hade lagt till några kursiva ord vid de styckena på OpenOffice där jag skriver kapitlen, men glömde lägga till dem tydligen.. ^.- kan lägga till dem nu och markera flashbacken på ett annat sätt )

OCh som Choppa redan påpekade heter han egentligen Slughorn på engelska och jag gillar att gå efter konceptet att J K Rowling skrev honom som Slughorn och inte Snigelhorn (samma sak med Gyllenroy Lockman som heter Gilderoy Lockhart på engelska )

Tack för kakan fashion7, smaskar den i mig nu!

OCH TACK TILL RESTEN AV ER UNDERBARA MUGGLISAR SOM GILLAT OCH KOMMENTERAT, NI ÄR AWESOME!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

3 dec, 2013 15:30

Borttagen

Avatar


JätteBra!!!!!!!!!!!!!!!!

3 dec, 2013 16:14

AzrabellaB
Elev

Avatar


Du är FÖR begåvad :' Snälla skriv mer, du är jätteduktig!

min profilbild är phil lester för han är very cute, ok

3 dec, 2013 16:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Gud vad bra!!!!!! Jag kan inte beskriva med ord hur awesome din ff (och du) är!!!!! ♥♥

Bara två saker: Det blir lättare att läsa "flasbacken/drömmen" om du har sån här text. Man brukar ha det när man skriver sånt, så markera den texten så.
Och Slughorn, som du kammar honom i texten heter ju Snigelhorn... Eller jar du bytt namn? Han heter iallafall Snigelhorn i boken och filmen

DU SKRIVER BÄST!!!! JAG KOMMER DÖ OM JAG INTE FÅR NÄSTA KAPITEL SNART!!!! ♥♥♥♥
Hans riktiga namn är Slughorn.

Anyways, sjukt bra kapitel! Har stora förväntningar på den här FF:en eftersom den hittills är så sjuuukt bra.

3 dec, 2013 18:05

1 2 3 ... 13 14 15 ... 22 23 24

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

Du får inte svara på den här tråden.