Vampyr skolan
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Vampyr skolan
|
Borttagen
|
" Vi ska träna mot varandra idag " sa Mio och log bakom Jane
" Ja jag spöar gärna upp dig " sa Jane
10 nov, 2013 20:56
|
|
Borttagen
|
"Åhå, cat-fight, till min ära?", han ler ett charmigt leende mot de båda tjejerna.
10 nov, 2013 22:36
|
|
Borttagen
|
" Sluta retas " sa Jane irriterat
10 nov, 2013 22:36
|
|
Borttagen
|
Mio däremot ler lite kort och går iväg.
"Vad är det med dig? Har du någonsin skrattat?"
10 nov, 2013 22:39
|
|
Borttagen
|
" Jag har inte tid med det " sa Jane hon gick mot gården där resten av klassen väntade
10 nov, 2013 22:40
|
|
Borttagen
|
"Men herregud! Du beter dig som en 300 år gammal tant inlås i e 15 årings kropp! Kan du försöka vara lite trevlig mot mig?!"
10 nov, 2013 22:42
|
|
Borttagen
|
" Ja med tanke på hur du är mot mig så förväntar dig inte att jag är trevlig tillbaka " sa jane
10 nov, 2013 22:44
|
|
Borttagen
|
"Jag skämtar ju bara med dig! Du var förresten lika dan när du hämtade mig tidigare!", Terry muttrar surt.
"Var finns rektorn?"
10 nov, 2013 22:46
|
|
Borttagen
|
" Hon sitter på sitt kontor på tredje våningen " sa Jane
10 nov, 2013 22:49
|
|
Borttagen
|
"Då ska jag dit, ses senare typ", Terry slänger upp väskan med böckerna på ryggen och går mot några trappor som leder uppåt.
10 nov, 2013 22:51
|
Du får inte svara på den här tråden.