Skräckliv (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Skräckliv (Prs)
|
Borttagen
|
Arvid såg på sin pappa han höjde en spruta mot hans arm.
" det här stället är hellt creppy " sa Jonas och tog försiktigt upp en av glasbitarna som hade blod på sig
10 nov, 2013 20:37
|
|
Borttagen
|
Mika tittade på glasbiten med blod.
"Fy... jag vill inte veta vart det där blodet kommer ifrån" Sa Mika och blundade hårt. Hon var van vid att se blod... men just nu kändes det så obehagligt.
10 nov, 2013 21:27
|
|
Borttagen
|
Jonas släppte ifrån sig glasbiten han såg sig om på väggarna.
" Undrar vad dom galna människorna vill oss " sa Jonas
10 nov, 2013 21:34
|
|
Borttagen
|
"Vi har märkt att dom är vampyrer så antagligen vill dom mörda oss." fnös Kim
10 nov, 2013 21:36
|
|
Borttagen
|
" Kvinnan är vampyr men det betyder inte att mannen är det " sa Jonas då knuffades Arvid ner till källaren dörren låstes igen
10 nov, 2013 21:39
|
|
Borttagen
|
Mika hoppade till.
"Vad hände där uppe egentligen, Arvid?" frågade hon.
10 nov, 2013 21:40
|
|
Borttagen
|
" Inget " Mumlade Arvid han flämtade av smärtan efter sprutorna
10 nov, 2013 21:41
|
|
Borttagen
|
"Ingenting? Du är verkligen inte bra på att ljuga grabben" sa Kim och tittade på honom.
10 nov, 2013 21:42
|
|
Borttagen
|
" Jag är dålig på att förklara det som hände " sa Arvid han lutade sig mot väggen
10 nov, 2013 21:44
|
|
Borttagen
|
"Mhm..." suckade Mika och darrade.
Anton fortsatte leta efter en utväg.
"Det finns verkligen ingen väg ut här ifrån" sa han.
"Det har vi redan märkt!" sa Mika och tog upp en jacka ur sin väska.
10 nov, 2013 21:47
|
Du får inte svara på den här tråden.