HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Gör som du själv vill, men jag i alla fall säker på att vi vara de sista två inne på arenan, hur skulle det sluta, jo med en duell" förklarar jag enkelt.
9 dec, 2013 07:34 |
|
Queen Boo
Elev |
om jag inte dödar dig först
Tänker jag jag är jättecoolig älska mig plz 9 dec, 2013 07:40 |
|
Borttagen
|
Hon verkar ha gått med på det där med duellen, så jag slappnar av.
Jag känner att tåget börjar sakta in. " Vi är nog framme" 9 dec, 2013 20:54 |
|
Queen Boo
Elev |
"Hoppas det"
jag är jättecoolig älska mig plz 9 dec, 2013 21:00 |
|
Borttagen
|
Jag kollar ut genom fönstret.
Det närmar sig midnatt, men ändå står kvinnor och män utan för tåget och skriker av lycka. Armida kommer in. "Vi är äntligen framme!" Säger hon och ler stort. Några fredsväktare får skyffla bort människorna för att vi ska kunna komma fram. 9 dec, 2013 21:03 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ler mot publiken. De skriker och sträcker sig efter mig. Jag skrattar. Hemna skulle detta aldrig hänt.
jag är jättecoolig älska mig plz 9 dec, 2013 21:04 |
|
Borttagen
|
Charmigt ler jag mot människorna, för att få många sponsorer.
Armida ser stolt ut och går framför oss. 9 dec, 2013 21:07 |
|
Queen Boo
Elev |
"Hej huvudstaden! Här har ni vinnaren av de 62 hungerspelen!" Skrek jag högt.
(Det är ok att detr de 62 va? ) jag är jättecoolig älska mig plz 9 dec, 2013 21:09 |
|
Borttagen
|
(Ja, blir super
9 dec, 2013 21:13 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vinkade till alla.
jag är jättecoolig älska mig plz 9 dec, 2013 21:13 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen