Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan mig och Liv_Weasley

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley

1 2 3 ... 13 14 15 ... 18 19 20
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Hoppas att ingen är kvar där inne."

10 nov, 2013 11:47

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Jag suckade. "Och min bok från Irland du fick låna är väl borta också" sa jag och försökte le.

10 nov, 2013 12:54

Borttagen

Avatar


Jag skrattade till. "Jag vi får hoppas att det enda vi behöver oroa oss för är en bok." Svarade jag skämtsamt.

10 nov, 2013 15:31

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Jag lipade. "Det var min gammel mormors, jag fick den veckan innan hon dog!"

10 nov, 2013 17:48

Borttagen

Avatar


"Oj." Sa jag. "Men det är bättre att den brinner än att du gör det."

10 nov, 2013 17:52

Liv_Weasley
Elev

Avatar


"Ja" log jag.

10 nov, 2013 17:59

Borttagen

Avatar


Brandbilen kom, lärarna letade efter saknade och elden släcktes. Efter ett långt tag så fick vi gå hem.
"Gå inte in i skolan bara!" Skrek en lärare för sjuttioelfte gången.
"Jaha. Det gick snabbt." Sa jag till Isá.

10 nov, 2013 18:10

Liv_Weasley
Elev

Avatar


"Verkligen!" sa jag. "Kommer du fortsätta här, eller har vi skrämt iväg dig?"

10 nov, 2013 18:13

Borttagen

Avatar


"Jag har nog inget val hursomhelst." Muttrade jag och sparkade på några gruskorn.

10 nov, 2013 18:17

Liv_Weasley
Elev

Avatar


"Okej.." sa jag. "tror du vi är lediga imorn?"

10 nov, 2013 18:19

1 2 3 ... 13 14 15 ... 18 19 20

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley

Du får inte svara på den här tråden.