Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Hoppas att ingen är kvar där inne."
10 nov, 2013 11:47 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag suckade. "Och min bok från Irland du fick låna är väl borta också" sa jag och försökte le.
10 nov, 2013 12:54 |
|
Borttagen
|
Jag skrattade till. "Jag vi får hoppas att det enda vi behöver oroa oss för är en bok." Svarade jag skämtsamt.
10 nov, 2013 15:31 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag lipade. "Det var min gammel mormors, jag fick den veckan innan hon dog!"
10 nov, 2013 17:48 |
|
Borttagen
|
"Oj." Sa jag. "Men det är bättre att den brinner än att du gör det."
10 nov, 2013 17:52 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Ja" log jag.
10 nov, 2013 17:59 |
|
Borttagen
|
Brandbilen kom, lärarna letade efter saknade och elden släcktes. Efter ett långt tag så fick vi gå hem.
"Gå inte in i skolan bara!" Skrek en lärare för sjuttioelfte gången. "Jaha. Det gick snabbt." Sa jag till Isá. 10 nov, 2013 18:10 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Verkligen!" sa jag. "Kommer du fortsätta här, eller har vi skrämt iväg dig?"
10 nov, 2013 18:13 |
|
Borttagen
|
"Jag har nog inget val hursomhelst." Muttrade jag och sparkade på några gruskorn.
10 nov, 2013 18:17 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Okej.." sa jag. "tror du vi är lediga imorn?"
10 nov, 2013 18:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen