Alvernas tid (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Alvernas tid (Prs)
|
Borttagen
|
(Du kan nog vara någon av Erik eller Balay och om det är utanför rollet så skriv mellan () snälla )
29 okt, 2013 19:00
|
|
Borttagen
|
(Okej )
Erik satt på baksidan. Aveline hade inte kommit tillbaka. Han borde gå och leta efter henne men det var ingen ide eftersom att han var själv. Blay hade åkt bort och nu var han ensam. Men han måste. Om han inte går och letar efter henne så kanske den där häxan hinner före. Han suckade och hoppade upp i ett träd.
29 okt, 2013 19:04
|
|
Borttagen
|
Alex såg uppgiven på sin pappa att de inte bara kunde ge upp och förstå att de var vilse.
" Alex min pojk vi är inte vilse sa Alex pappa
" Nä nä visst vi har inte gått förbi denna glänta tusen gånger förut sa Alex
29 okt, 2013 19:09
|
|
Borttagen
|
Erik hoppade snabbt på träden. Han måste först kolla om häxan var vid sitt läger. Han hittade snabbt dit men fann ingen häxa. Han suckade och hoppade förbi lägret djupare in i skogen.
29 okt, 2013 19:30
|
|
Borttagen
|
" Alex min pojke jag går och ser om jag finner någon stig nånstans sa Alex pappa och gick snabbt in i skogen.
" Vi skulle ju inte skiljas åt ropade Alex han suckar
29 okt, 2013 19:32
|
|
Borttagen
|
Aveline kände att hon kom närmare. Vid det här laget var hon nog djupt inne i skogen. Hon ökade farten... hon kände hur någon ser eller sätt henne
29 okt, 2013 19:35
|
|
Borttagen
|
Alex suckar och satte sig ner hans pappa hade blivit galen. Han kunde inte längre håla tårarna inom sig han saknade sin syster men hans pappa skulle inte låta honom träffa henne. Han började gråta.
29 okt, 2013 19:39
|
|
Borttagen
|
Aveline kände hur hon närmade sig ännu mer. Hon log för sig själv. Men egentligen var det något som kändes fel. En fel av henne sa till henne att sticka hem och stanna hos sin mamma. Men hon ville inte lyssna på den. Stigen tog slut. Dom måste vara här någon stans. tänkte hon
29 okt, 2013 19:43
|
|
Borttagen
|
Alex reste sig upp och började snurra runt i cirklar
29 okt, 2013 19:47
|
|
Borttagen
|
Erik hoppade ner från trädet och började springa istället. Han kände någons närvaro. Tillslut såg han att en stig lystes upp. Han såg bakom sig. Häxan gick där.
"Vad gör du här?!" Sa han och tittade ogillat på henne.
29 okt, 2013 19:51
|
Du får inte svara på den här tråden.