Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
"Jepp. Och du seglade fritt i luften, har jag rätt?" muttrar jag till svar. Jag suckar och stoppar händerna i fickorna.
27 okt, 2013 04:22
|
|
Borttagen
|
"Suris", jag slår henne lätt på armen.
27 okt, 2013 13:28
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar lätt. "AJ!" säger jag och knuffar till Brian i sidan.
27 okt, 2013 13:32
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
"Så då är du tjejen Adrian känner, men inte vill prata om? Vi vet att han träffar någon, en kompis, men han berättar aldrig."
27 okt, 2013 16:02
|
|
Borttagen
|
"Jasså? Definiera träffa, för vi pratar inte med varandra."
27 okt, 2013 16:05
|
|
Borttagen
|
"Går ut ur sällskapsrummet, möter och kommer tillbaka timmar senare utan att vilja prata om."
27 okt, 2013 16:11
|
|
Borttagen
|
"Jaha. Ja, då träffas vi nog...."
27 okt, 2013 16:13
|
|
Borttagen
|
JAg ler.
"Det var ju det jag sa"
27 okt, 2013 16:16
|
|
Borttagen
|
Jag rycker leende på axlarna. "Han är min bästa nästan-vän!" säger jag med ett skratt.
27 okt, 2013 16:20
|
|
Borttagen
|
27 okt, 2013 16:21
|
Du får inte svara på den här tråden.