(Prs) evee & Justme!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & Justme!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
6 okt, 2013 21:43 |
|
Borttagen
|
Anna sprang mot Add och jag började gråta. Sebastian satt en liten bit ifrån och såg på dem. Han kom fram till mig och gav mig en kram.
- Det blir säkert okej. Viskade han i mitt öra. Jag borrade in ansiktet i hans axel. 6 okt, 2013 21:47 |
|
evee
Elev |
"Anna..." Jag väntade in liten stund. "Du är snäll och så men..." Jag vågade inte riktigt säga som det var men. "Bli vän med Freja igen är du snäll. Ge inte upp vänskap för kärlek." Jag puttade bort henne lite grann och gick. Jag såg bort mot Freja men går sedan mot sällskapsrummet.
![]() ![]()
6 okt, 2013 21:51 |
|
Borttagen
|
- Tack. Sade jag och torkade tårarna med min tröjärm. Sebastian nickade och log.
Anna kom gående mot oss. - Jag måste dra. Sade jag och började småspringa till Slytherins sällskapsrum. 6 okt, 2013 21:56 |
|
evee
Elev |
Jag gick mot Sebastian. "2 samtidigt?" Frågar han. "Vet inte om jag har någon, Anna förföljer mig och Freja..." Jag tystnade.
![]() ![]()
6 okt, 2013 22:02 |
|
Borttagen
|
- Freja gillar dig nog. Hon är bara lite konstig ibland. Sade Sebastian åt Add.
6 okt, 2013 22:04 |
|
evee
Elev |
6 okt, 2013 22:09 |
|
Borttagen
|
- Jag antar det. Hon brukar inte vara ihop med vem som helst. Sade Sebastian och log.
6 okt, 2013 22:10 |
|
evee
Elev |
6 okt, 2013 22:18 |
|
Borttagen
|
Jag satte mig på en stol och lutade huvudet mit ryggstödet. Inte så många var där.
6 okt, 2013 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen