Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Inte länge..." erkände jag.
22 sep, 2013 16:35
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade men blev sen allvarlig.
"Så du ville veta hur jag kom in hit?"
22 sep, 2013 16:36
|
|
Borttagen
|
22 sep, 2013 16:38
|
|
Borttagen
|
"Som du kanske räknat ut är jag ingen människa..."
Mumlade jag med blicken stadigt fäst på henne.
22 sep, 2013 16:40
|
|
Borttagen
|
"Är du en varulv?" Sa jag förskräckt.
22 sep, 2013 16:42
|
|
Borttagen
|
Jag log lite.
"Nej. Jag är något värre"
22 sep, 2013 16:43
|
|
Borttagen
|
22 sep, 2013 16:45
|
|
Borttagen
|
"Jag tror du vet..."
Mumlade jag och tittade henne fortfarande rätt i ögonen.
22 sep, 2013 16:49
|
|
Borttagen
|
22 sep, 2013 16:50
|
|
Borttagen
|
"Och du är helt säker på att du vill veta?"
22 sep, 2013 16:51
|
Du får inte svara på den här tråden.