Nothing like us
Forum > Fanfiction > Nothing like us
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chilnava
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LÄS GÄRNA MIN FANFIC "I'm nobody, just nobody..." SKULLE GÖRA MIG SUPERDUPERGLAD!:D:3 http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=39569&page=1#p2670456
5 okt, 2013 08:42 |
|
EricsFlicka
Elev |
Hermione var med George varje dag. De trivdes verkligen tillsammans.
Draco hade äntligen börjat älska Cho. Nu kanske han kunde komma över Mione hela och hållet. Ginny var rädd. Blaise hade slutat prata med henne sen hon berättade. ----------------------------------------------------- HERMIONE: Äntligen lunch. Jag la ner böckerna i väskan och lämnade klassrummet tillsammans med Harry. Vi hade precis haft Försvar Mot Svartkonster tillsammans med Huffelpuff eleverna. Jag visste att efter lunchen hade vi Trolldryckskonst med Slytherineleverna. Suck. " Ska vi gå?" Harry tittade på mig. Jag nickade och vi började gå nedför trapporna till Stora Salen. " Vart ska vi sitta?" Det fanns inte många platser att välja på förrens George vinkade. " Kom sitt här." Vi log mot varandra och gick dit. Det visade sig att George hade paxat 2 platser till oss. Det fanns massor av god mat. Potatis, kött, sås, puddingar av olika slag. Ja allt. " Du Mione, vad är det med Ginny?" Harry tittade på Ginny som satt tre stolar bort och bara petade i maten. Jag ryckte på axlarna. " Jag vet inte. Men jag tänker prata med henne. " Han nickade. George tittade på sin lillasyster. " Jag hatar att se henne så." " Jag håller med." Sa Fred. Efter lunchen passade jag på att dra tag i Ginny och dra med henne till ett oanvändt klassrum. " Vad är det Ginny?" Hon tittade ner i golvet och svarade inte. Jag ruskade henne försiktigt. " För fan Ginny, berätta för mig." Hon började gråta. Jag la armarna om henne. " Snälla gumman, säg." Hon tittade mig i ögonen, svalde och svarade sedan. " Jag är gravid." Jag tittade på henne, chockad. Rädd och orolig. " Men hur?" Hon höjde ett ögonbryn. " På det vanliga sättet. " Jag himlade med ögonen. " Med vem?" Hon bet sig i läppen. " Blaise." DRACO: Jag oroade mig för sista lektionen på dagen. Trolldryckskonst med Mione. Jag hatade redan den lektionen nu. " Ska vi gå?" Jag nickade mot Blaise. Vi började gå genom de korridorer som fanns innan Trolldrycksklassrummet kom. Hon var inte där än. Jag pustade ut. Men bara någon sekund efter hörde jag steg i trappan och en väldigt arg Mione kom ner. " Förfan Zabini. Har du gjort henne gravid får du fan hjälpa henne." Jag har aldrig hört henne svära så. Blaise tittade ner i golvet sedan på henne. " Jag är rädd." Hermione hånlog. " Och det är inte Ginny då?" Blaise tittade på henne en stund innan han sa: " Jag måste hitta henne." Mera? 5 okt, 2013 12:35 |
|
Borttagen
|
MER OMG GINNY STACKARS OMGOMGOMG SKRIV MER NU DÖR HÄR SHIIIIIIT!!!!!
5 okt, 2013 12:38 |
|
Borttagen
|
Sååå bra.. ♥
5 okt, 2013 12:40 |
|
Borttagen
|
Germione hehe :'D
5 okt, 2013 12:42 |
|
Borttagen
|
MEEEEEEEEEEEER
5 okt, 2013 14:09 |
|
Alma123!!
Elev |
meeeeer!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 5 okt, 2013 15:18 |
|
Fred and George
Elev |
SUPER BRA!! Snälla mer nu!!
Min Fanfiction "Don't": http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=42575&page=1#p3121505 5 okt, 2013 16:09 |
|
milla123
Elev |
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
love hufflepuff Läs min ff hermiones första år http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=32596 5 okt, 2013 16:25 |
|
Borttagen
|
kommer vi någonsin få veta varför...? Man har ju lite aningar, men varför Ron och Pansy? Älskar den, mermermer
5 okt, 2013 17:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen