Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

1 2 3 ... 13 14 15 ... 19 20 21
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Äw maj god! LAMA ÄGER
mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O
jepp. Ajm ivul
VIPVIIIP!!
hahah aw, vill du vara med mer?
Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym.
Naw
Aj knåv rajt?!?!?! ♥
.3
Ha med mig i er roll, så kommer
jag....respektera dig
Alla respekterar mig
Nej, men snart.
Nej men serri, jag kommer inte K:a dig mer!
(Det är ett maximum av snällhet jag sällan når, så passa på.)
mhm
Dät is söw rajt maj friänd

29 aug, 2013 20:10

Borttagen

Avatar


fashion7 du har ett weird namn på mugglis.

29 aug, 2013 20:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
fashion7 du har ett weird namn på mugglis.
Jag vet Cx
Men jag har använt det som användarnamn på alla möjliga hemsidor sedan jag var 9. Det är lättast att komma ihåg vad jag ska skriva i inloggningen då, än om jag plötsligt skulle byta till Crucio Expulso.

29 aug, 2013 20:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
fashion7 du har ett weird namn på mugglis.
Jag vet Cx
Men jag har använt det som användarnamn på alla möjliga hemsidor sedan jag var 9. Det är lättast att komma ihåg vad jag ska skriva i inloggningen då, än om jag plötsligt skulle byta till Crucio Expulso.
Fjant ;E

29 aug, 2013 20:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
fashion7 du har ett weird namn på mugglis.
Jag vet Cx
Men jag har använt det som användarnamn på alla möjliga hemsidor sedan jag var 9. Det är lättast att komma ihåg vad jag ska skriva i inloggningen då, än om jag plötsligt skulle byta till Crucio Expulso.
Fjant ;E
Tack ;3

29 aug, 2013 20:14

lumos1
Elev

Avatar


Men hallå. Nyss hade jag "kort lockigt" hår :E

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

30 aug, 2013 20:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av lumos1:
Men hallå. Nyss hade jag "kort lockigt" hår :E
HAhahah kul för dig det är fult

30 aug, 2013 20:52

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Men hallå. Nyss hade jag "kort lockigt" hår :E
HAhahah kul för dig det är fult
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Men hallå. Nyss hade jag "kort lockigt" hår :E
HAhahah kul för dig det är fult


;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

30 aug, 2013 20:54

Winny Geasley
Elev

Avatar

+1


ALLTSÅ VAFAN?!

Skrev ett jävligt långt inlägg här och när jag ska inlägga det så står det att JAG INTE ÄR INLOGGAD? DET ÄR FAN HELT OMÖJLIGT!

Anyway, sent ikväll, men lovar att skriva imorgon :3.

Och är det bara jag, ellet är Voldy sjuk på mer än bara ett psykopatiskt sätt? Alltså jag menar det, hur fan kan man komma upp med repliken 'You are very nearly late'? (djunde boken, första kapitlet) [även om jag älskar att läsa den delen]

18 sep, 2013 22:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
ALLTSÅ VAFAN?!

Skrev ett jävligt långt inlägg här och när jag ska inlägga det så står det att JAG INTE ÄR INLOGGAD? DET ÄR FAN HELT OMÖJLIGT!

Anyway, sent ikväll, men lovar att skriva imorgon :3.

Och är det bara jag, ellet är Voldy sjuk på mer än bara ett psykopatiskt sätt? Alltså jag menar det, hur fan kan man komma upp med repliken 'You are very nearly late'? (djunde boken, första kapitlet) [även om jag älskar att läsa den delen]
aw winny tbx♥

19 sep, 2013 11:03

1 2 3 ... 13 14 15 ... 19 20 21

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

Du får inte svara på den här tråden.