[PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Dät is söw rajt maj friänd Skrivet av Borttagen: mhm Skrivet av Borttagen: Nej, men snart. Skrivet av Borttagen: Alla respekterar mig Skrivet av Borttagen: Ha med mig i er roll, så kommerSkrivet av Borttagen: .3 Skrivet av Borttagen: Aj knåv rajt?!?!?! ♥ Skrivet av Borttagen: Naw Skrivet av Borttagen: Jes tänks. Aj vant tu bii de mobbare!! Alltså, jag är fett grym. Skrivet av Borttagen: hahah aw, vill du vara med mer? Skrivet av Borttagen: jepp. Ajm ivul Skrivet av Borttagen: mhm :3 har du vart med i det här rollet än? :O Äw maj god! LAMA ÄGER VIPVIIIP!! jag....respektera dig Nej men serri, jag kommer inte K:a dig mer! (Det är ett maximum av snällhet jag sällan når, så passa på.) 29 aug, 2013 20:10 |
|
Borttagen
|
fashion7 du har ett weird namn på mugglis.
29 aug, 2013 20:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vet Cxfashion7 du har ett weird namn på mugglis. Men jag har använt det som användarnamn på alla möjliga hemsidor sedan jag var 9. Det är lättast att komma ihåg vad jag ska skriva i inloggningen då, än om jag plötsligt skulle byta till Crucio Expulso. 29 aug, 2013 20:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fjant ;ESkrivet av Borttagen: Jag vet Cxfashion7 du har ett weird namn på mugglis. Men jag har använt det som användarnamn på alla möjliga hemsidor sedan jag var 9. Det är lättast att komma ihåg vad jag ska skriva i inloggningen då, än om jag plötsligt skulle byta till Crucio Expulso. 29 aug, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack ;3Skrivet av Borttagen: Fjant ;E Skrivet av Borttagen: Jag vet Cxfashion7 du har ett weird namn på mugglis. Men jag har använt det som användarnamn på alla möjliga hemsidor sedan jag var 9. Det är lättast att komma ihåg vad jag ska skriva i inloggningen då, än om jag plötsligt skulle byta till Crucio Expulso. 29 aug, 2013 20:14 |
|
lumos1
Elev |
30 aug, 2013 20:50 |
|
Borttagen
|
30 aug, 2013 20:52 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: HAhahah kul för dig Men hallå. Nyss hade jag "kort lockigt" hår :E Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: HAhahah kul för dig Men hallå. Nyss hade jag "kort lockigt" hår :E ;;
30 aug, 2013 20:54 |
|
Winny Geasley
Elev |
ALLTSÅ VAFAN?!
Skrev ett jävligt långt inlägg här och när jag ska inlägga det så står det att JAG INTE ÄR INLOGGAD? DET ÄR FAN HELT OMÖJLIGT! Anyway, sent ikväll, men lovar att skriva imorgon :3. Och är det bara jag, ellet är Voldy sjuk på mer än bara ett psykopatiskt sätt? Alltså jag menar det, hur fan kan man komma upp med repliken 'You are very nearly late'? (djunde boken, första kapitlet) [även om jag älskar att läsa den delen] 18 sep, 2013 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: aw winny tbx♥ALLTSÅ VAFAN?! Skrev ett jävligt långt inlägg här och när jag ska inlägga det så står det att JAG INTE ÄR INLOGGAD? DET ÄR FAN HELT OMÖJLIGT! Anyway, sent ikväll, men lovar att skriva imorgon :3. Och är det bara jag, ellet är Voldy sjuk på mer än bara ett psykopatiskt sätt? Alltså jag menar det, hur fan kan man komma upp med repliken 'You are very nearly late'? (djunde boken, första kapitlet) [även om jag älskar att läsa den delen] 19 sep, 2013 11:03 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen