Tavlorna rör sig!!!
Forum > Fanfiction > Tavlorna rör sig!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Liv_Weasley
Elev |
Skrivet av luna lovegood 21: Skrivet av Liv_Weasley: Gillar inte hans stil, verkar ganska självisk och.. ja typ elak Ja, men i kapitlet "19 år senare" i sjuan, blir han förskräckt när teddy kysser nån annan (minns inte vad hon heter) ändrade alltså rätt mycket på honom... Jaha, ja då ändrade du på honom rätt mycket. Jag har inte läst sjuan än så jag förstod inte riktigt men, ja.. 13 jun, 2013 20:49 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Skrivet av Liv_Weasley: Skrivet av luna lovegood 21: Skrivet av Liv_Weasley: Gillar inte hans stil, verkar ganska självisk och.. ja typ elak Ja, men i kapitlet "19 år senare" i sjuan, blir han förskräckt när teddy kysser nån annan (minns inte vad hon heter) ändrade alltså rätt mycket på honom... Jaha, ja då ändrade du på honom rätt mycket. Jag har inte läst sjuan än så jag förstod inte riktigt men, ja.. Gör det!!! 13 jun, 2013 20:51 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Skrivet av luna lovegood 21: Skrivet av Liv_Weasley: Skrivet av luna lovegood 21: Skrivet av Liv_Weasley: Gillar inte hans stil, verkar ganska självisk och.. ja typ elak Ja, men i kapitlet "19 år senare" i sjuan, blir han förskräckt när teddy kysser nån annan (minns inte vad hon heter) ändrade alltså rätt mycket på honom... Jaha, ja då ändrade du på honom rätt mycket. Jag har inte läst sjuan än så jag förstod inte riktigt men, ja.. Gör det!!! Jag ska! Jag ska bara läsa klart böckerna som är innan 13 jun, 2013 20:54 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Emmas perspektiv:
Jag hatar James. Hatar! Han har börjat försöka charma mig, och det är svårt att stå emot. Han ska inte få mig runt sitt finger. Inte alls! Visst, om man är ihop med honom i typ mer än 14 dagar så kan man börja tro på allvar, och man blir typ hyllad, men hittills så är det bara en som lyckas. Hon gjorde slut efter en månad. Det var Klara, hon gjorde det för Scorpius. Plus att ingen gillar James efter så lång tid! Ja just! Klara! Hon och Scorpius har ett rätt förvirrat förhållande just nu. Scorpius tror att Klara gjorde slut, (vilket hon gjorde när hon var besatt av Robin) och han har börjat undvika Klara. Därför tror hon att Scorpius gjorde slut, och vill få tillbaka henne. Men Scorpius tror att hon ska dumpa honom igen (men han inte lika starka känslor för henne nu längre) och säger alltid Nej. Alla vet hur det är, men Klara fattar inte! Domis perspektiv: Äntligen är Emma tillbaks! På riktigt! Nu är det vi fem. Ja, vi fem! Lorcan och Lysander är också med. De är Harry Potters vän Luna Scamanders* barn! De är tvillingar, men inte så lika varandra. Till sättet, alltså. Lysander är en drömmare, som älskar knasiga historier. Det blir aldrig tråkigt i en diskussion med Lysander! Lorcan är tristare, verkar mest vara med för att han och Lysander är enäggstvillingar, och därför ska vara med varandra. Han är mer logisk är Lysander. Rätt enformig. Han pratar mycket om sin pappa, Rolf Scamander, som visst är rätt viktig. Lysander nämner oftare hans mamma, Luna Scamander, och hennes terorier. Rätt knäppa terorier. Jag fattar inte hur hon fick jobb på ministeriet. __________________________________________________ *Luna Scamander är Luna Lovegood, på Wiki står det att hon gifte sig med Rolf Scamander. 14 jun, 2013 20:25 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Super bra! Kul att Lunas barn kom in i "gänget" !
14 jun, 2013 20:34 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Mm... Men jag gillar inte Lorcan. Han har en liten roll, men ändå! 14 jun, 2013 21:03 |
|
Bullen1
Elev |
Emmas perspektiv:
Kära dagbok Klara är en idiot! Nu har hon gett sig på Domi och Robin igen! Säger att de ska gå och pussas! Det är självklart att hon är i Slytherin! Jag bara HATAR henne! Och, Holly, hon har sagt att det nog var en dryck som vränger personligheten, det är synd, vi passade så bra ihop. Nu är vi så olika! James, ja, James. Han var liksom... man kan säga att nu har han just dumpat Klara! Ha ha! Det är rätt åt henne. Då dumpade hon Malfoy och, nu vill hon ha tillbaka honom, igen! Jag behöver inte ens berätta hur det går. Jag gillar inte Lorcan så mycket, han är jobbig, och om man jämför med Lysander, så är Lysander mycket mer lysande (kul va, Lysander, lysande, Haha!). Och Lorcan är enformig, tråkig, konstig m.m. Hur som helst, Domi är jättebra på: Örtlära, Förvandlingskonst och försvar mot svartkonster fast Dahl hatar henne. Vi andra brukar få skriva av henne, annars så har vi tur om vi får ett A. ____________________________________________________________________________________ Vet att Emma inte är den det handlar om, men det blir svårt att... 16 jun, 2013 20:19 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Super!!!
16 jun, 2013 20:21 |
|
Bullen1
Elev |
16 jun, 2013 20:23 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Skrivet av Bullen1: Tack!!! Skriv gärna tips på hur vi ska göra det bättre, tror luna lovegood 21 håller med. Jag kan göra det om jag kommer på något. För det känns som att det inte går att göra det bättre 16 jun, 2013 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen