Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
6 jul, 2012 17:29 |
|
Incendio
Elev |
Hermione! Jag älskar att vara i centrum, och Hermione är i stort sett alltid i centrum, mer eller mindre
8 jul, 2012 01:47 |
|
Borttagen
|
Molly Weasley eller kanske Professor Mcgonagall
8 jul, 2012 06:57 |
|
Hannahamanda
Elev |
jag hade valt Ginny ♥
10 jul, 2012 16:09 |
|
95mas
Elev |
Lupin, för att han är min favorit karaktär och inte spelar en så jätte stor roll.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
10 jul, 2012 16:52 |
|
Borttagen
|
Tonks! Fast många säger att jag är lik luna både ute och innefrån...! Så det är
som gäller! ♥10 jul, 2012 17:22 |
|
Clara Darkin
Elev |
Å, jag är mycket intresserad av teater, och går på teater också.
Det skulle vara jättekul! Ibland fantiserar jag att typ min klass eller att min teatergrupp spelar Harry Potter. :3 Jag skulle nog ta Ginny. Jag liknar henne lite också, bara att jag inte har rött hår. Också Hermione, och Bellatrix tycker jag också skulle vara kul. ![]()
10 jul, 2012 17:32 |
|
LauraE
Elev |
Tonks eller Hermione, antagligen för att jag kan förknippa mig med båda. ^^ (Och min kompis säger att det är dem som jag är mest lik)
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
10 jul, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Hermione tror jag....
12 jul, 2012 20:19 |
|
Matizze
Elev |
En av Weasley-tvillingarna eller Draco vore rolig, men eftersom det är fel kön så vore det kul att försöka spela Ginny som någonting annat än en bitch ^^
![]()
12 jul, 2012 22:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




som gäller! 







Mugglarportalen