PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Jag tänkte faktiskt somna om" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 apr, 2013 21:50 |
|
Borttagen
|
"Om du vill att golvet ska vara fullt av blod när vi vaknar på morgonen, så okej."
30 apr, 2013 21:51 |
|
amanda1104
Elev |
"Det slutar om någon minut" säger Aily och rycker på axlarna.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 apr, 2013 21:57 |
|
Borttagen
|
"Om du säger det så..."
30 apr, 2013 22:03 |
|
amanda1104
Elev |
"Se, det har redan slutat" säger hon.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 apr, 2013 22:07 |
|
Borttagen
|
"Jaja", säger Meia uppgivet och lägger sig igen.
1 maj, 2013 09:48 |
|
amanda1104
Elev |
Aily har snart somnat om.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 maj, 2013 19:02 |
|
Borttagen
|
Meia ligger vaken ännu en stund, innan också hon somnar.
1 maj, 2013 19:13 |
|
amanda1104
Elev |
Nästa morgon vaknar Aily av ett skrik. Hon sätter sig upp och ser sig omkring. Hermes dotter Hilde står över henne.
"Sluta skrik jag försöker sova" säger hennes halvbror Niclas. "Aily, du är helt dränkt i blod!" säger Hilde. "Jag trodde inte på Meia" svarar hon och skrattar. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 maj, 2013 19:18 |
|
Borttagen
|
Meia sitter också upp.
"Nej, så går det för de som vägrar att inse att de inte borde sova bredvid mig för att jag slår till dem", konstaterar Meia. 1 maj, 2013 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen