Du är allt - Dramione
Forum > Fanfiction > Du är allt - Dramione
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
"Parvati Patil"
Elev |
Jätte bra!!!
Ps.Jag är en ganska ny läsare I’m a bit dark and twisted. 3 apr, 2013 14:52 |
|
Lillan Potter
Elev |
Haha, GANSKA!! XD 3 apr, 2013 17:07 |
|
Renesmee.Cullen27
Elev |
Skrivet av Lunisen: Skrivet av Borttagen: Super awesome! Tack! Blir så happy!! Skrivet av Renesmee.Cullen27: Bra!!! Är du en ny läsare? Jag det är jag! Tycker verkligen berättelsen är bra!!! Skrivet av Lillan Potter: När kommer det mer? Nu! Skrivet av chokladgrodan:D: Ny läsare hör och jag vill bara säga att din ff äger och att jag apsolut kommer att bevaka den! Jippie!!! En ny läsare!!!!!!! Tack! Kapitel 12 En vecka hade gått sen mötet med Draco på toaletten och det var då söndag kväll. Jag låg i sängen och kunde inte sova. Det hade jag inte kunnat på hela det hör skolåret. Okej det hade bara varat i lite mer än en vecka men ändå. Draco och jag hade inte "setts" mer än i korridorerna men han hade gett mig ovanligt vänliga blickar. Nästan kärleksfulla? Ellervvar det bara inbillning? Kanske. Draco! Han var så snygg, så söt, så underbar! Hans hår verkade så lent, hans läppar så mjuka... Drömmarna avbröt mina tankar och tog med mig till sin underbara. Jag vaknade av att en strimma solljus hade letat sig in i rummet. I ljusstrimman kunde jag se dammkorn flyga omkring. Det såg så vackert ut. Och när jag tänkte ordet vackert kom jag att tänka på Draco. Som vanligt den senaste veckan. Det verkade faktiskt som om han gillade mig tillbaka. Fast nej det gjorde han visst inte. Absolut inte! Han var ju en Malfoy! Hur tillät jag ens mig själv att vara kär i honom?! Svar: för att han var så underbar!! Hope you like it!! Tack för alla kommentarer!! Blir så happy av dem!!! Tack! Älskar er!!♥ ♥
I LOVE IM5
4 apr, 2013 12:01 |
|
Lillan Potter
Elev |
,er?
4 apr, 2013 19:37 |
|
Lunisen
Elev |
Det blir troligtvis inget kapitel varken idag eller imorgon för jag mår inte så bra just nu och imorgon fyller jag år. Det kan eventuellt kan det komma ett kapitel i helgen. Tack för kommentarerna och välkommna alla nya läsare!!!!
Älskar nya läsare!!!! 4 apr, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lunisen: Det blir troligtvis inget kapitel varken idag eller imorgon för jag mår inte så bra just nu och imorgon fyller jag år. Det kan eventuellt kan det komma ett kapitel i helgen. Tack för kommentarerna och välkommna alla nya läsare!!!! Älskar nya läsare!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KRYA PÅ DIG!!!!!!!!! v♥♥♥♥<♥ 5 apr, 2013 10:56 |
|
Lunisen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunisen: Det blir troligtvis inget kapitel varken idag eller imorgon för jag mår inte så bra just nu och imorgon fyller jag år. Det kan eventuellt kan det komma ett kapitel i helgen. Tack för kommentarerna och välkommna alla nya läsare!!!! Älskar nya läsare!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KRYA PÅ DIG!!!!!!!!! v♥♥♥♥<♥ Taaaaaaack! Jag mår redan bättre!!! Fick en mugglis T-shirt och en mugglis skolväska i födelsedagspresent!!! 5 apr, 2013 11:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lunisen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunisen: Det blir troligtvis inget kapitel varken idag eller imorgon för jag mår inte så bra just nu och imorgon fyller jag år. Det kan eventuellt kan det komma ett kapitel i helgen. Tack för kommentarerna och välkommna alla nya läsare!!!! Älskar nya läsare!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KRYA PÅ DIG!!!!!!!!! v♥♥♥♥<♥ Taaaaaaack! Jag mår redan bättre!!! Fick en mugglis T-shirt och en mugglis skolväska i födelsedagspresent!!! COOOLT!!!!!!!!!!!!!!!1 5 apr, 2013 11:01 |
|
Borttagen
|
Mm. Vra!
5 apr, 2013 11:45 |
|
Lunisen
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lunisen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lunisen: Det blir troligtvis inget kapitel varken idag eller imorgon för jag mår inte så bra just nu och imorgon fyller jag år. Det kan eventuellt kan det komma ett kapitel i helgen. Tack för kommentarerna och välkommna alla nya läsare!!!! Älskar nya läsare!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KRYA PÅ DIG!!!!!!!!! v♥♥♥♥<♥ Taaaaaaack! Jag mår redan bättre!!! Fick en mugglis T-shirt och en mugglis skolväska i födelsedagspresent!!! COOOLT!!!!!!!!!!!!!!!1 Jag vet!!!! Nu mår jag sämre igen 5 apr, 2013 15:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen