20 frågor!
Forum > Off Topic > 20 frågor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 22 apr, 2014 17:47 |
|
§ Hedwig §
Elev |
Har tråkigt och skapar en sådan här tråd.Fyll i!
Frågor(och mina svar) 1.Vad lyssnar du på nu? What i like about you ~ 5SOS 2.Det klantigaste du gjort? Jag går i fotboll, och efter en ute match i typ februari så skulle jag skaka på huvudet jättesnabbt, och då kom det en snorgrej som liksom kom över hela mitt ansikte och det var jätte pinsamt och jag dog. 3.Melodifestivalen vs Idol? Mello! 4.Favoritskolämne? Idrott och engelska 5.När blev du medlem på mugglis? Hmm... 6.Vem ugglar du med just nu? Ingen... 7.Läser just nu? Barnkolonin 8.Är du kär? Lite kanske 9.Höger eller vänster hänt? Höger 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Vänster 11.Senaste du åt? Cooooookies! ♥ . ♥ 12.Lyckotal/favorittal? 3 13.Favorit ff? David och Ella Potter 14.Vad har du för läxor? Matte och Kroppen 15.Vem ringde dig senast? Embla 16.Vem sms:de dig senast? Pappa 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Embla 18.Vad ska du göra nu? Nörda mugglis 19.Vad använder du för webbläsare? Firefox 20.Vad har du för färg på tröjan? vit ![]()
22 apr, 2014 18:01 |
|
Amaanda
Elev |
Har tråkigt och skapar en sådan här tråd.Fyll i! Frågor(och mina svar) 1.Vad lyssnar du på nu? Cough Syrup - Glee Cast 2.Det klantigaste du gjort? Åh, gud. Det finns en massa saker. Det senaste som var riktigt klantigt var att lyfta en tung (!) bricka med en nyligen överbelastad handled, vilket fick den att bli skadad igen xs 3.Melodifestivalen vs Idol? Idol! Jag älskar att titta på uttagningarna. Men sedan är det dock tråkigt, haha. 4.Favoritskolämne? Alla SO-ämnen. Helt klart. Jag är ganska bra på svenska också c: 5.När blev du medlem på mugglis? *tittar på gammalt screenshot* För första gången 20 juli 2011. 6.Vem ugglar du med just nu? Några personer typ, haha. 7.Läser just nu? Looking for Alaska ♥ Och den är så bra! 8.Är du kär? nej. 9.Höger eller vänster hänt? Höger. 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Oh, jag vet varför det här är den mest intressanta frågorna av de här... Well, högst ligger vänster. 11.Senaste du åt? Äppel. 12.Lyckotal/favorittal? 2 & 9 13.Favorit ff? Helt klart: Draco Memoraid & Den onämnda magiska trekampen 14.Vad har du för läxor? Fysikprov, so-redovisning och biologi-redovisning. Inte så många vanliga läxor, men ändå. 15.Vem ringde dig senast? Mamma x) 16.Vem sms:de dig senast? Määärtaaa 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Jag vet inte. 18.Vad ska du göra nu? Titta på glee och kolla igenom fysiken lite lagom lojt. .__. 19.Vad använder du för webbläsare? Safari. 20.Vad har du för färg på tröjan? Blaaack.
22 apr, 2014 18:27 |
|
Frivolt
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu? Fireflies - Owl City 2.Det klantigaste du gjort? Tappat bort saker jag just precis höll i handen. 3.Melodifestivalen vs Idol? Mellopello 4.Favoritskolämne? Idrott 5.När blev du medlem på mugglis? Juni/juli nån gång xD 2012 iaf... 6.Vem ugglar du med just nu? Alla! Nämen, några stycken ^^ 7.Läser just nu? Torka aldrig tårar utan handskar 1. Kärleken 8.Är du kär? Ja 9.Höger eller vänster hänt? Höger 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Vänster 11.Senaste du åt? Goodiiiis 12.Lyckotal/favorittal? 7 13.Favorit ff? Den oskörbara av Oxfile 14.Vad har du för läxor? Läxor? Räknas en C uppsats? 15.Vem ringde dig senast? Mammiii 16.Vem sms:de dig senast? Jenny 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Jenny 18.Vad ska du göra nu? äta godis 19.Vad använder du för webbläsare? Chroooooooome 20.Vad har du för färg på tröjan? Grååå 22 apr, 2014 18:38 |
|
Stupefy
Elev |
22 apr, 2014 19:47 |
|
Aurora Borealis
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
Min lillebror som vill att jag ska logga ut från mugglis 2.Det klantigaste du gjort? Vet inte 3.Melodifestivalen vs Idol? Melodifestivalen 4.Favoritskolämne? Svenska 5.När blev du medlem på mugglis? 13 feb 2013 6.Vem ugglar du med just nu? Ingen 7.Läser just nu? Eld 8.Är du kär? Kanske 9.Höger eller vänster hänt? Höger 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Vänster 11.Senaste du åt? En makaron 12.Lyckotal/favorittal? 2/7Fast jag van 2kilo daim på86 ( har räknat ut att det blev 7. Gör så här: Skriv ditt namn. Vi säger harry potter. H= 8 bokstaven i alfabetet. Så fortsätter du att kolla vad lla bokstäver blir. 8+1+18+18+25+16+15+20+20+5+18= 146 Då tar du 1+4+6=11. Det är Harrys lyckotal. 13.Favorit ff? Ella och david potter (av Plorran 14.Vad har du för läxor? engelska 15.Vem ringde dig senast? Rebecka 16.Vem sms:de dig senast? Hilda 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Vet inte 18.Vad ska du göra nu? Spela basket 19.Vad använder du för webbläsare? chrome 20.Vad har du för färg på tröjan? Svart
23 apr, 2014 18:57 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! speech! 23 apr, 2014 19:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aurora Borealis: 1.Vad lyssnar du på nu? Min lillebror som vill att jag ska logga ut från mugglis 2.Det klantigaste du gjort? Vet inte 3.Melodifestivalen vs Idol? Melodifestivalen 4.Favoritskolämne? Svenska 5.När blev du medlem på mugglis? 13 feb 2013 6.Vem ugglar du med just nu? Ingen 7.Läser just nu? Eld 8.Är du kär? Kanske 9.Höger eller vänster hänt? Höger 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Vänster 11.Senaste du åt? En makaron 12.Lyckotal/favorittal? 2/7Fast jag van 2kilo daim på86 ( har räknat ut att det blev 7. Gör så här: Skriv ditt namn. Vi säger harry potter. H= 8 bokstaven i alfabetet. Så fortsätter du att kolla vad lla bokstäver blir. 8+1+18+18+25+16+15+20+20+5+18= 146 Då tar du 1+4+6=11. Det är Harrys lyckotal. 13.Favorit ff? Ella och david potter (av Plorran 14.Vad har du för läxor? engelska 15.Vem ringde dig senast? Rebecka 16.Vem sms:de dig senast? Hilda 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Vet inte 18.Vad ska du göra nu? Spela basket 19.Vad använder du för webbläsare? chrome 20.Vad har du för färg på tröjan? Svart Nej, men nawww ♥ Tack! Visste inte att jag hade nåra tysta läsare... 25 apr, 2014 19:42 |
|
Atira
Elev |
1. Vad lyssnar du på nu?
Happy – Pharrell Williams 2. Det klantigaste du gjort? Hmm... kan inte komma på något specifikt just nu. 3. Melodifestivalen vs Idol? Idol. (om jag måste välja) 4. Favoritskolämne? Svenska 5. När blev du medlem på mugglis? Kan ha varit 2012... Men har bara haft den här användaren sen 2013. 6. Vem ugglar du med just nu? Några olika personer. 7. Läser just nu? Torka aldrig tårar utan handskar bok tre Döden av Jonas Gardell. 8. Är du kär? Kanske... eller nej förresten. 9. Höger eller vänster hänt? Höger 10. Om du knäpper händerna, vilken tumme ligger högst? Höger 11. Senaste du åt? Middag 12. Lyckotal/favorittal? Har nog inget. 13. Favorit ff? Brukar inte läsa ff, skriver hellre själv. 14. Vad har du för läxor? Eftersom jag inte pluggar så har jag inga. 15. Vem ringde dig senast? Bilskolan 16. Vem sms:de dig senast? Pappa 17. Vem sa senast åt dig att du är snygg? Oj.. får sällan höra det så minns faktiskt inte. 18. Vad ska du göra nu? Nörda ner mig i någon serie troligtvis Once Upon A Time. 19. Vad använder du för webbläsare? Safari 20.Vad har du för färg på tröjan? Svart 25 apr, 2014 20:04 |
|
APELSiiN
Elev |
1.Vad lyssnar du på nu?
Någon spansk/portugisisk tv kanal (väntar på One Direction Press Conference 2.Det klantigaste du gjort? Snubbla över luft? idk hahah 3.Melodifestivalen vs Idol? Idol.. (auditions) 4.Favoritskolämne? Engelska 5.När blev du medlem på mugglis? Med denna användaren, 7 juni 2010 6.Vem ugglar du med just nu? Ingen.. 7.Läser just nu? Larry fanfic (Turning from praise) 8.Är du kär? Nä 9.Höger eller vänster hänt? Höger 10.Om du knäpper händerna,vilken tumme ligger högst? Vänster 11.Senaste du åt? En munk 12.Lyckotal/favorittal? 7 och 15 13.Favorit ff? These Inconvenient Fireworks, Pull Me Under, Locker 17 och Truth Or Dare 14.Vad har du för läxor? Historia (typ) 15.Vem ringde dig senast? Pappa 16.Vem sms:de dig senast? Mamma 17.Vem sa senast åt dig att du är snygg? Eh vet inte hahah 18.Vad ska du göra nu? Vänta på One Direction Press Conference, och vara på Tumblr.. men ska också snart platta håret. 19.Vad använder du för webbläsare? Chrome och Firefox 20.Vad har du för färg på tröjan? Svart, med lite vit text ![]()
25 apr, 2014 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen