Privat mellan Queen boo och mig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Okej." svarar jag.
("Okäjj." svarrar gagg. Ret, ret.) Hej! 26 okt, 2013 20:08 |
|
Queen Boo
Elev |
(menar du inte åcäjj, cwarrar gagg?)
Jag springer vidare jag är jättecoolig älska mig plz 27 okt, 2013 11:00 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
*Flera timmar senare*
"Här är det!" sa jag med ett litet leende. Hej! 29 okt, 2013 08:16 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag nickar
jag är jättecoolig älska mig plz 29 okt, 2013 09:41 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Ska vi simma?" frågar jag lite utmande med ett litet leende.
Hej! 29 okt, 2013 10:02 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag nickar
jag är jättecoolig älska mig plz 29 okt, 2013 11:19 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jag tar av mig kläderna och väntar på att Enya skulle ta av sig kläderna.
Hej! 30 okt, 2013 13:52 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hoppar i med kläderna på.
jag är jättecoolig älska mig plz 30 okt, 2013 19:34 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Tjuvstart!" mumlar jag innan jag dyker i och simmar det snabbaste jag kan ut mot Enya.
Hej! 4 nov, 2013 16:40 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag förvandlar mig till vattenorm. Det är sjukt kul att tävla.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 nov, 2013 16:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen