Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat mellan Queen boo och mig

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig

1 2 3 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


"Okej." svarar jag.
("Okäjj." svarrar gagg. Ret, ret.)

Hej!

26 okt, 2013 20:08

Queen Boo
Elev

Avatar


(menar du inte åcäjj, cwarrar gagg?)
Jag springer vidare

jag är jättecoolig älska mig plz

27 okt, 2013 11:00

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


*Flera timmar senare*
"Här är det!" sa jag med ett litet leende.

Hej!

29 okt, 2013 08:16

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag nickar

jag är jättecoolig älska mig plz

29 okt, 2013 09:41

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


"Ska vi simma?" frågar jag lite utmande med ett litet leende.

Hej!

29 okt, 2013 10:02

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag nickar

jag är jättecoolig älska mig plz

29 okt, 2013 11:19

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Jag tar av mig kläderna och väntar på att Enya skulle ta av sig kläderna.

Hej!

30 okt, 2013 13:52

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag hoppar i med kläderna på.

jag är jättecoolig älska mig plz

30 okt, 2013 19:34

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


"Tjuvstart!" mumlar jag innan jag dyker i och simmar det snabbaste jag kan ut mot Enya.

Hej!

4 nov, 2013 16:40

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag förvandlar mig till vattenorm. Det är sjukt kul att tävla.

jag är jättecoolig älska mig plz

4 nov, 2013 16:54

1 2 3 ... 13 14 15

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig

Du får inte svara på den här tråden.