Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
(När det är privat behöver man ej citera)
"Jag vet inte riktigt" sa jag och tittade på Cíndra 10 feb, 2013 00:17 |
|
t i l d a
Elev |
(vet inte ens vad eller varför jag gjorde det o.O brukar inte göra det, men jag antar att jag inte var riktigt vaken c: )
"Inte jag heller. Vi vet inte riktigt vart vi är, eller inte jag i alla fall", sa jag.
10 feb, 2013 10:44 |
|
Lolly0101
Elev |
"Så ni är två alver som ej vet vart ni ska och en utav er har ett svårt skadat ben ?" sa en man med ett ganska långt skägg. Tyvärr kunde jag säga imot denna mannens ord . För det var ju sant .
10 feb, 2013 10:55 |
|
t i l d a
Elev |
"Vi var ute på egen hand båda två, när vi blev fångade av orcherna. Vi förstod att det enda sättet för att vi skulle klara oss var att samarbeta. Vi har ingen aning om var vi är längre. Så ja, du har rätt", svarade jag. "Men ni då? En människa, en alv, en dvärg och fyra hober. Inte det vanligaste följet", konstaterade jag sen.
10 feb, 2013 15:03 |
|
Lolly0101
Elev |
Jag nickade frågande mot han och sendan tittade ner i marken. Jag ville ej vara där .
10 feb, 2013 15:12 |
|
t i l d a
Elev |
"Det är tyvärr något som vi inte kan tala om för er. Vi är inte jättelångt ifrån Vattnadal. Vill ni ta följe med oss? Vi kan hjälpa dig", sa Legolas och tittade på Miranda, "med din fot."
Jag tittade på Miranda.
10 feb, 2013 16:16 |
|
Lolly0101
Elev |
"Ja... Tack " fick jag fram från min blodiga läpp. (blodig och blodig men det lätt bra)
10 feb, 2013 16:21 |
|
t i l d a
Elev |
"Det skulle vara snällt av er", sa jag. "Jag menar med tanke på att ni inte känner oss."
"Ni känner inte oss heller, så det är ungefär samma situation", svarade människan Aragorn med ett litet leende. Jag nickade. "Är någon av er läkekunnig?" frågade jag sen.
10 feb, 2013 16:26 |
|
Lolly0101
Elev |
(Du jag är inte så bra på att styra andra karaktärer än den jag är )
10 feb, 2013 16:30 |
|
t i l d a
Elev |
(Ehm, okej)
"Jag har vissa kunskaper", svarade Legolas. "Bra nog tills vi kommer till en stad, i vilket fall som helst." Jag nickade. "Tack, det skulle vara väldigt snällt", sa jag med ett tacksamt leende. "Vi följer med er, eller?" sa jag och tittade på Miranda.
10 feb, 2013 16:33 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen