Betyg!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
Vi får ALLA våra i morgon! ♥
Det går bara att få A i musik för att dom andra lärarna vill höja en till våren samt se mer i alla delar av t.ex NO. another day, another slay 19 dec, 2013 21:09 |
|
Dramione99
Elev |
Kära betyg. Jag avskyr er så otroligt mycket just nu. Jag är väldigt missnöjd med er. Ugh. Orkar inte. Till våren - då ni. Då kommer jag att ha förbättrat mig mycket.
Mitt meritvärde just nu är Spoiler: Tryck här för att visa! Höstterminerna går alltid skit för mig. Tur att våren kommer. Längtar redan tillbaka till skolan även om jag fick jullov idag. (Ja, jag vet att det låter stört). 19 dec, 2013 22:01 |
|
joel9324
Elev |
19 dec, 2013 22:32 |
|
Optic
Elev |
har inte fått mina betyg än
19 dec, 2013 22:39 |
|
Ginny_Power
Elev |
19 dec, 2013 23:50 |
|
Clove
Elev |
20 dec, 2013 13:06 |
|
Elley
Elev |
Meritvärdet blev 310, sjukt stolt faktiskt. Ska bara hålla i det i ett och ett halvt år till nu, men 8A, 3C och resten B, så över förväntan
http://nouw.com/ellenfelixson/
20 dec, 2013 13:08 |
|
Chaemy
Elev |
Bild - C
Engelska - E Idrott och hälsa - C Matematik - C Musik - B NO-ämnen - C Slöjd - C SO-ämnen - C Svenska - D Teknik - C Ehh, är inte det dåliga betyg i klass 6?
20 dec, 2013 15:21 |
|
Ginny_Power
Elev |
C: Bild, engelska, musik, slöjd, teknik
D: Kemi, Svenska E: Idrott, matte, franska, biologi, religion, samhällskunskap
20 dec, 2013 17:21 |
|
bullen289
Elev |
Vissa av våra lärare har lite jobbig inställning till betygen och vill därför inte höja någon för att slippa sänka oss senare D:
Blev i alla fall 285 poäng den här terminen, lite bättre än jag väntat mig 1A, 10B och 6C 20 dec, 2013 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen