Favorit par?
Forum > Harry Potter > Favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mataki
Elev |
lily-sev, helt klart!
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 11 mar, 2011 22:16 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
11 mar, 2011 23:05 |
|
Luna 1
Elev |
11 mar, 2011 23:30 |
|
Borttagen
|
Ginny♥Harry
Tonks♥Lupin 12 mar, 2011 11:05 |
|
Demi
Elev |
Fåse nu, favoritpar...
Albus Severus/Scorpius James Potter/Severus Snape Dumbledore/Grindewald :3 If not logic, then it must be magic! 12 mar, 2011 18:00 |
|
pix
Elev |
15 mar, 2011 20:48 |
|
TheOneHeEverFeared
Elev |
fred och angelina och victorie och teddy, så undrebart söta
until the very end. 15 mar, 2011 21:16 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jag har tänkt på en sak, mina favorit par ändras efter varje fic jag läser XD
Fast en sak är säker, och det är att James ♥ Lily alltid kommer att vara mitt absolut favorit par!
15 mar, 2011 21:22 |
|
veravoff1
Elev |
håller med
Läs min fanfiction "only time will tell" 15 mar, 2011 21:35 |
|
Borttagen
|
fred och angelina är söta tsm måste jag hålla med om..men ron och hermiones relation är oxå fin
16 mar, 2011 15:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen