Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Barbiegirl
Elev |
Skrivet av Godrica: Skrivet av Barbiegirl: du har redan skrivit det.. Det var inte hon som skrev det. Andra gången skrev Erica och gav henne kritik aha ojdåå. "We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 6 nov, 2012 17:55 |
|
Erica
Elev |
6 nov, 2012 18:00 |
|
ginny 23
Elev |
6 nov, 2012 18:43 |
|
LunaLove<3
Elev |
6 nov, 2012 19:09 |
|
Caty Delacour
Elev |
Draco går fram till bordet och griper tag i den största böjsvansen, som egentligen är ganska liten.
"Kanske den där enfaldiga lunsen gått och blivigt skadad." Säger han halvhögt till Potter, så att bara han ska höra. "Det kanske du blir, om du inte håller truten!" väser Potter argt. "Han kanske har hållt på med saker som är för stora för honom, om du förstår vad jag menar." Draco går till ett litet bord och hör att de mumlar om Hagrid, så han säger högt: "Jo, pappa talade med ministern för bara några dagar sen, och det värkar som om ministeriet tänker ta i tur med den dåliga undervisningen. Så även om den där för vuxna idioten skulle dyka upp här igen skulle han nog bli körd på porten direkt." Han sätter sig vid bordet och lägger försiktigt ner böjsvansen. Draco kollar facinerat på den lilla trägubben som sitter på bordet och ser allmänt förvirrad ut. Draco ler mot den. Den har stora, glänsande bruna ögon. Inte helt olika Hermiones faktiskt. Han tar upp handen och försöker klappa den, men då brister den ut i anfall och lämnar två långa klösmärken på hans arm. "Idiotiska...sak!" Draco slår halvhjärtat till den och den kurar snabbt ihop sig till en liten boll. "Hur är det tänk att rita av de när de kurar ihop sig proffesorn?" __________________________________________ Mina desperata slut beror på att jag alltid kommer på saker att göra, nyss när jag har börjat!
7 nov, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
Jättebra?
7 nov, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
såå himla bra!
8 nov, 2012 07:23 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Bra
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 8 nov, 2012 14:42 |
|
Godrica
Elev |
GRYMT!
8 nov, 2012 15:05 |
|
amanda1104
Elev |
SUPERBRA!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 nov, 2012 16:06 |
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen