Varför skulle han bry sig? (SV)
Forum > Fanfiction > Varför skulle han bry sig? (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elina Potter
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Elina Potter: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skit va spännande! Tack Kanske kommer lite mer sen! Bra! Du verkar vara den enda,som bevakar Go Mugglis! 7 nov, 2012 19:40 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Elina Potter: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Elina Potter: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skit va spännande! Tack Kanske kommer lite mer sen! Bra! men du får inte låta Jesper dö! Du verkar vara den enda,som bevakar Nej de tror jag inte!
7 nov, 2012 19:41
Detta inlägg ändrades senast 2012-11- 7 kl. 19:53
|
|
Lizzy.P27
Elev |
Jag bevakar fortfarande. super bra. Det har absolut inte blivit dåligare. Lovar!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 7 nov, 2012 19:49 |
|
Elina Potter
Elev |
Lizzy.P27: Tack så mycket och det kommer mer när jag får datan
Go Mugglis! 7 nov, 2012 20:02 |
|
Lizzy.P27
Elev |
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 7 nov, 2012 20:02 |
|
Elina Potter
Elev |
Nu kommer det mera!
___________________ *Elin* Allt var så dåligt. Först hade Voldemort kommit tillbaka och sen var Jesper död. Jag visste vad jag måste göra. Jag måste gå till den förbjudna skogen. Men Jesper var ju inte med! Vad skulle jag göra? Nu vart allt en aning ljusare. Över mig stod: Ebba, James, Madam Sinella och.......... - JESPER!! Skrek jag och hoppade genast upp från golvet. Hans sår var nästan helt läkta och hans hand var lindad i bandage. - Men du...Du var ju död, mumlade jag. - Nej, han hade blivit lamslagen, sa Madam Sinella. Jag kramade försiktigt om Jesper och han log. Men hans leende varade inte länge. - Du vet vad vi måste göra va? Sa han. - Vadå? sa jag som inte kom ihåg något. - 1. ta hand om dig. 2. Gå till den förbjudna skogen, sa han och pekade på mig, och nu insåg jag det. Jag var skitig, hade blod som rann ner från kinden och min vänsterarm värkte så förskräckligt. - Det är inget att bry sig om, mumlade jag och tog tag i Jesper. - Kom nu! *Senare i den förbjudna skogen* *Jesper* Allt var helt skruvat. Hogwarts som nyss hade varit bombarderat var nu, hm...ganska fint igen. Men det enda som oroade mig var vad som väntade mig och Elin. Hur skulle vår framtid bli? Inom mig sa en röst: DU ÄR SEXTON! DU SKA INTE GÖRA DET HÄR. Och en annan röst sa: Du måste göra det här. Tänk på hur många liv du räddar. Jag tog Elins hand och kände hur hon darrade. Vi hade varit ihop nu i en månad. Jag hade inte insett hur långt det hade gått. - Elin, vet du att vi har varit tillsammans i en månad? Elin hoppade till. - Ja, eller nej....inte riktigt. Nu när vi var framme så ville jag bara vända om och springa tillbaka. Men jag fick inte. Jag måste göra det här. Nu hörde vi röster och Elin drog ner mig bakom en buske. - De är där jag vet det, sa en mörk röst. "Dechovy" mimade ljudlöst Elin åt mig. Jag visste redan vem det var. Nu smög vi fram för att dödsätarna inte skulle se oss. Men försent. Båda hade sett oss och tog Elin i ett rep men inte mig. De satte munkavel på henne och förde henne bort. Jag såg hur hon släpades in i skogen. - ELIN!! Jag sprang efter dödsätarna tills jag hörde en röst: Jag visste att du skulle komma. Och framför mig stod............................ ___________ Haha! Mer får ni veta i nästa kapitel! Go Mugglis! 7 nov, 2012 20:25 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Awesome!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 7 nov, 2012 20:32 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
7 nov, 2012 21:34 |
|
Queen Boo
Elev |
bra!
När kommer nästa??? jag är jättecoolig älska mig plz 8 nov, 2012 14:50
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-24 kl. 19:25
|
|
Winny Geasley
Elev |
Det var säkert Du-Vet-Vem!! Aaaaa!!!!
8 nov, 2012 15:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen