"The Hogwarts Games"
Forum > Fanfiction > "The Hogwarts Games"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
AWESOME,I´m CRAZY COOOL OCH VI BRUKAR VINNA
8 sep, 2012 10:40 |
|
Borttagen
|
Super!!!!!
8 sep, 2012 10:41 |
|
Borttagen
|
det var bra
8 sep, 2012 10:42 |
|
Borttagen
|
Bra
8 sep, 2012 10:44 |
|
Borttagen
|
Bra!!
Men du har bytt ut de och dem mot dom, och då blir det fel, så du vet 8 sep, 2012 11:58 |
|
Neville<3Luna
Elev |
Jättebra!
Älskar att Voldemorts distrikt vinner ofta 8 sep, 2012 15:19 |
|
Borttagen
|
TAAACK!
*känner att jag måste skriva mer...* 8 sep, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Klart att du måste TAAACK! *känner att jag måste skriva mer...* 8 sep, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
*Skriker tjoho så att DracoMalfoy1 ska skriva mer!*
8 sep, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
Haha, okej.
då börjar jag skriva om träningspoängen. Ska jag ta det i 1 eller 2 kapitel? 8 sep, 2012 15:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen