He-Who-Must-Not-Be-Named duschar?
Forum > Harry Potter > He-Who-Must-Not-Be-Named duschar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
^ Förstörde väl ämnet lite med BD-låtar...
Hah, tänk om Voldie gjorde gymnastiska övningar? I duschen? Merlin, det lät bara så fel... Fast ah, undrar nästan lite vad Voldemort gjorde i den där duschen. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 feb, 2011 19:23 |
|
Josie Malfoy
Elev |
meh, han sjöng opera såklart
Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 11 feb, 2011 19:23 |
|
Borttagen
|
åh, vi får inte glömma evilduckien!
11 feb, 2011 19:24 |
|
Josie Malfoy
Elev |
ja! evil duckien!
Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 11 feb, 2011 19:25 |
|
Borttagen
|
gymnastiska övningar i duschen kan misstolkas lite XD
11 feb, 2011 19:26 |
|
Josie Malfoy
Elev |
lite?
Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 11 feb, 2011 19:27 |
|
Borttagen
|
ja, lite D:<
11 feb, 2011 19:28 |
|
soratanaka
Elev |
Mitt fel, igen, antar jag..
Men, hallå.. tänk om han dansade lite waka waka i duschen istället för i Azkaban?! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 feb, 2011 19:30 |
|
Borttagen
|
va? i azkaban? sitter han i azkaban? han kanske övar i duschen XD
11 feb, 2011 19:31 |
|
soratanaka
Elev |
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 feb, 2011 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen