Vi för alltid (L/J) Sv
Forum > Fanfiction > Vi för alltid (L/J) Sv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Skrivet av Lizzy.P27: Skrivet av Ginny Weasley 01: Ja, jag vet att det skulle komma ett kapitel igår... Men jag fick reda på att Breaking Dawn part 2 fanns på en filmsida.. och eftersom jag är beronde av twilight så såg jag den.. FÖRLÅT! JAG LOVAR ATT DET KOMMER PÅ FREDAG! annars får ni en kaka I´m so sorry Det skulle vara kul om ni typ spred den här ff:n så Swefilm, Men man måste ha ett vipp konto som kostar 20 kr i månaden, men jag tog pappas jag får lite fler läsare Puss längtar till nästa kapitel. Men vilken sida var det du såg twilight på???? Jag är ett stort twilight fan!!! Skrivet av Lizzy.P27: Skrivet av Ginny Weasley 01: Ja, jag vet att det skulle komma ett kapitel igår... Men jag fick reda på att Breaking Dawn part 2 fanns på en filmsida.. och eftersom jag är beronde av twilight så såg jag den.. FÖRLÅT! JAG LOVAR ATT DET KOMMER PÅ FREDAG! annars får ni en kaka I´m so sorry Det skulle vara kul om ni typ spred den här ff:n så jag får lite fler läsare Puss längtar till nästa kapitel. Men vilken sida var det du såg twilight på???? Jag är ett stort twilight fan!!! [img]http:/ 17 jan, 2013 19:36 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
i dag ska du läga ut kapitlet!!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 18 jan, 2013 14:16 |
|
Borttagen
|
18 jan, 2013 14:30 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
japp välg skälv!!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 18 jan, 2013 15:04 |
|
lily, luna
Elev |
just det idag är kapiteldag eller kakdag! fast lite svårt för dig att ge oss kaka. vi får väll hoppas på kapitel!
18 jan, 2013 15:24 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Tyvär! Ingen kaka för er! HAHAHA....
Kapitel 10- Inget gör ondare en kärlek.. *Lily* Lily låg och halvsov, hon rörde smått på sig och kände några starka armar om sig. Hon öppnade ögon långsamt och såg det vackraste ansiktet i världen. James. Hon låg i hans säng varför???! Hon reste sig försiktigt upp ur sängen utan väcka sovande James, hon hade fortfarande jeansen och tröjan haft på sej igår. Hon började gå mot dörren. "Har du sovit gått? Frågade någon artigt och LIly vände sig snabbt om. Sirius. Han satt där kollade på henne med en retsam blick. "Hur kom jag upphit? "James bärde upp dej när du hade sonat i hans knä, men svara på min fråga!" "Ja, jag har väll sovit gott antar jag.." "Vad gjorde ni i natt då?" "Inget.." Svarade Lily aningen generat. "Nått måste ni gjort, ni hade en heeeeel natt på er jue!" Det märktes att han ville höra lite saftiga detaljer. "Vi gjorde inget och om vi gjort det skulle det angå dej! Hejdå!" Lily började gå ut från sovsalen och möttes av många nyfikna blickar. "Du tror att han gillar dej?!" Sa någon bitchigt, det var skolans bitch Lauren, även känd som James ex. "Jag antar att han gillar mej eftersom han bärde upp mej till hans säng igår!" LIly tittade nöjt på Laurens ilskna ansikte. Lauren hade ett svart linne som var nerdraget så man skulle se hennes bh och så hade hon ett par svarta mjukis byxor. "Du e bara en crush!" Lauren gick fram och gav Lily en käft smäll. *Lauren* "Du är bara en crush!" Skrek jag och gick fram och gav henne en käft smäll, hon tittade på mig med tårfyllda ögon. "Vad har jag gjort?" Skrek hon ed gråten i halsen. "Mycket!" Fräste jag och sparkade henne i magen, hon föll livlös på golvet avsvimmad. *Ingens persektiv typ Alice & Kate, Lilys bästa vänner kom springandes när dom hört Lilys skrik och sprang till Lily som låg på golvet. "Hämta lärare nån!" Skrek Alice. "Vad har hänt?!" Det var James röst, när han såg Lily började han gråta, han kollad på mej med hat, "VAD HAR DU GJORT DIN IDIOT???" Skrek han. Jag sprang gråtandes ut ur rummet. HEj! JAg har funderat på att börja skriva i *Jag* form, jag vill veta vad ni tycker svara på den här frågan i komentaren du skriver - Vad tänker du när du ser dej i spegeln på morgonen? [img]http:/ 18 jan, 2013 15:29 |
|
Lida
Elev |
AWESOME, hoppas att Lily, mår bra.
18 jan, 2013 15:31 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Skrivet av Lida: AWESOME, hoppas att Lily, mår bra. Skrivet av Lida: AWESOME, hoppas att Lily, mår bra. Skrivet av Lida: AWESOME, hoppas att Lily, mår bra. Svara på frågan :p [img]http:/ 18 jan, 2013 15:32 |
|
lily, luna
Elev |
WOW vad spännande!
svar på frågorna: det spelar ingen roll i vilken form du skriver. när jag ser mig i spegeln på morgonen tänker jag typ jag borde borsta håret men det orkar jag aldrig
18 jan, 2013 15:32
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-18 kl. 15:35
|
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Glö att inte att svara på frågan
Och vilken form jag ska skriva i ;D [img]http:/ 18 jan, 2013 15:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen