Älskade Danny
Forum > Fanfiction > Älskade Danny
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag ser också fram mot nästa kapitel. Det är jättesvårt att vänta på att läsa det, och man har inte ens möjligheten att göra det. Snälla du fortsätt.
Å andra sidan... Ta det lugnt, och ta all tid du behöver. Bättre det än att du inte blir nöjd med nästa kapitel för att du stressar igenom det. I would have died! I would have died rather than betray my friends 26 aug, 2012 17:17 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Estella jag menar inte att stressa dig eller vara otrevlig eller något sånt men de va väldigt längesen du skrev någonting här. Jag förstår att du inte har kunnat dom senaste dagarna efter som vi va på lisebeg igår och eftersom vi har fått ganska mycke läxor men snälla skriv nästa kapitel nästa gång du loggar in!
26 aug, 2012 17:21 |
|
Borttagen
|
Sirius Orion Black
Ida Ginny Lovegood cho chang e kossanberta Minidjuret och alla andra FÖRLÅT SKA SKRIVA STRAX!! 26 aug, 2012 18:53 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
26 aug, 2012 19:08 |
|
estella21
Elev |
26 aug, 2012 19:20 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Nej just det. Som sagt, ta det lugnt med skrivandet så du blir nöjd med resultatet
I would have died! I would have died rather than betray my friends 26 aug, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
ta't det lungt ta en toy!
27 aug, 2012 06:53 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
27 aug, 2012 15:46 |
|
Soffy
Elev |
Heej, vilken bra saga!
Heej, undrar vad jag ska skriva här...? c: Jaadu... Det får väl bli att jag gillar Harry Potter väldigt mycket x) och att godis också är gott! ;D 27 aug, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
28 aug, 2012 09:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen