The 50/50 game [SV]
Forum > Fanfiction > The 50/50 game [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clara Darkin
Elev |
Javisst, men om man läser det här:
Skrivet av Borttagen: 7: Kan nog försvinna direkt. ...så tycker man nog inte att sju är så bra. MEH, VARFÖR BÖRJADE DU?? DET VAR DÄRFÖR!! JAG HAR JU INTE ENS SKICKAT IN SÅG JAG!! VARFÖR SA DU INTE TILL! JAG VILL INTE VARA MED LÄNGRE, DET ÄR JU INTE ROLIGT! ![]()
15 aug, 2012 19:09 |
|
saganda
Elev |
Fast miss-somebody sa ju att hon skulle sparka experten. Så den var nog inte vidare bra
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 15 aug, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
Clara Darkin: om du vill dra dig ut så får du det. Jag försöker göra mitt bästa, och vill absolut inte att någons ska vara besviken med hur jag beskriver en karakter. Jag skulle vara tacksam om du kan hitta en ersättare om du vill dra dig ur!
15 aug, 2012 21:16 |
|
mums
Elev |
16 aug, 2012 11:05 |
|
Clara Darkin
Elev |
16 aug, 2012 12:50 |
|
Erica
Elev |
16 aug, 2012 13:05 |
|
Borttagen
|
^så fort som möjligt.
Jag kommer inte att starta "spelen" fören jag fått allas mallar (om ni inte dröjer superlänge!) 16 aug, 2012 18:42 |
|
elvis<3
Elev |
Skriver så att du kan skriva, syrran
Syskonkärlek. Not in this world! Kan inte vara inloggad så mycket. Bara så ni vet!:D 18 aug, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
Ni som inte skickat mall. Säg till om ni skickat, men jag har glömt att ge er en #.
Clara Darkin mums LupinMarauder Måntass Förlåt om ni har sagt att ni ska skicka den. 18 aug, 2012 21:47 |
|
elvis<3
Elev |
Kan du intervju snabbare?
Syskonkärlek. Not in this world! Kan inte vara inloggad så mycket. Bara så ni vet!:D 19 aug, 2012 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen