Potter game 1337!
Forum > Fanfiction > Potter game 1337!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
När kommer det mer HarryPotterr och mine?
26 aug, 2012 20:12 |
|
Borttagen
|
ja när ?
27 aug, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
Vi håller på att skriva :3 Vi har typ halva klart kanske
27 aug, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vi håller på att skriva :3 Vi har typ halva klart kanske Ja! ♥ Älskar hur ni skriver ♥! 27 aug, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack så mycket! ♥Skrivet av Borttagen: Vi håller på att skriva :3 Vi har typ halva klart kanske Ja! ♥ Älskar hur ni skriver ♥! 27 aug, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
Varsegod!
27 aug, 2012 16:13 |
|
Borttagen
|
Vänta skriver ni tre stycken
27 aug, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
Nä, två
27 aug, 2012 21:20 |
|
Borttagen
|
Ah men om ni är klara med en så kan ni väll lägga ut en
28 aug, 2012 16:47 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ah men om ni är klara med en så kan ni väll lägga ut en Kan du lugna dig lite? Det kommer när det kommer, och vi får vänta tills de har skrivit klart. Och det är ju bättre med ett långt och välskrivet kapitel än ett dåligt och kort kapitel
28 aug, 2012 16:51 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen