The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Distrikt två har väl haft sina intevjuver? Min är klar. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 1 aug, 2012 23:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Alltså jag ska inte få några va? Eftersom jag är handledare! Du kommer få läsa dina spelares intervjuer (Det var iallafall vad jag fick Det är som Hanna säger Bra! Men alltså har dem inte haft sina en va?! 2 aug, 2012 09:46 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Alltså jag ska inte få några va? Eftersom jag är handledare! Du kommer få läsa dina spelares intervjuer (Det var iallafall vad jag fick Det är som Hanna säger Bra! Men alltså har dem inte haft sina en va?! Nån av dom kanske fortfarande håller på Hej 2 aug, 2012 09:49 |
|
Borttagen
|
Okej! Kommer jag få reda på dem sen? *känner mig urkass på det här* Smile!
2 aug, 2012 10:13 |
|
amanda1104
Elev |
Fyra handledare till (Om jag räknat rätt) och sen kan vi börja
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 aug, 2012 10:14 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej! Kommer jag få reda på dem sen? *känner mig urkass på det här* Smile! Ja Hej 2 aug, 2012 10:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Okej! Kommer jag få reda på dem sen? *känner mig urkass på det här* Smile! Ja Okej då vet jag! Taack! 2 aug, 2012 10:25 |
|
Borttagen
|
Kan vara spelledare i distrikt 9!!!!
2 aug, 2012 10:30 |
|
Borttagen
|
Hp Luna kanske vill vara handledare i något District?
2 aug, 2012 10:34 |
|
Måntass
Elev |
2 aug, 2012 12:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen