Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Slytherin
12 aug, 2012 09:37 |
|
Borttagen
|
Rawenclav
12 aug, 2012 14:26 |
|
Smutsen
Elev |
Har alltid velat vara i Ravenclaw.
12 aug, 2012 14:55 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Slytherin
Fast Rawenclaw e int dåligt helr! Imagination and dreaming is my life 12 aug, 2012 18:14 |
|
liuns
Elev |
Jag ville hamna i Ravenclaw
12 aug, 2012 18:16 |
|
Emme Lestrange
Elev |
När jag var 6 eller något trodde jag att jag var en Hufflepuff. Men när jag var 8 så kollade jag lite närmare på dedär med elevhemmen och insåg att jag var Slytherin. Så Slytherin helt klart. ♥
12 aug, 2012 23:16 |
|
VattenBlå
Elev |
12 aug, 2012 23:17 |
|
Borttagen
|
Grejen är den att jag egentligen inte brydde mig. Tyckte det verka chill att vara i gryffindor tills jag upptäckte min kärlek till Draco och därmed ville jag vara i Slytherin. Efter ett tag gjorde jag olika test, jag blev hela tiden gryffindor. Slutade med att jag blev i gryffindor både här och på pottermore.
Är nöjd med att jag är i gryffindor. 12 aug, 2012 23:23 |
|
Draconifors
Elev |
Rawenclaw♥, både det elevhemmet jag är och vill vara i.
Fast ibland har jag en förkärlek till Slytherin, som här. (Men det är bara för att jag tycker om elevhemmet, jag vill inte faktiskt vara där) Of course it's happening inside your head, but why on earth should that mean it is not real? 13 aug, 2012 08:28 |
|
LunaLove<3
Elev |
13 aug, 2012 08:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen