Vem är ni mest lik i filmerna/ böckerna?
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik i filmerna/ böckerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hermione tror jag
4 nov, 2012 08:26 |
|
Magda
Elev |
4 nov, 2012 08:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Looney673: Jag drömmer rätt mkt och blir arg och får typ damp när jag ser någon behandla någon annan illa. Jag har lätt att se bra saker hos människor så. Vem tycker ni att jag liknar? snälla ge svar Du är nog väldigt lik Luna, tycker jag! C: 4 nov, 2012 08:59 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
TONKS
Elev 4 nov, 2012 09:47 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte. Beroende på vilken dag det är så liknar jag olika.
Fast mina kompisar säger att jag liknar Hermione. Men jag är ganska modig och är INTE lätt skrämd. Så jag skulle vara tacksamm för ett svar 4 nov, 2012 10:46 |
|
Hermione :D
Elev |
4 nov, 2012 12:15 |
|
LunaLove<3
Elev |
4 nov, 2012 16:53 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
4 nov, 2012 17:20 |
|
elin-15
Elev |
4 nov, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Uuh.. Hermione tror jag
Gud vad det där lät skrytigt! 5 nov, 2012 12:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen