Legend of Mato (The last airbender spoof)
Forum > Fanfiction > Legend of Mato (The last airbender spoof)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Korra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Korra: men du är så bra på allt O_O Skrivet av Borttagen: Skrivet av Korra: gör det =3 alla kommer älska det Det kommer massor mer med, även små seriestrippar faktiskt. Funderar på att animera skiten ngn gång. Nu ska vi inte överdriva, Har inte så många läsare men e som följer honom lär gilla det. Dock så kommer jag ha lite tid till allt.. Inte alls ju, jag har massor med fel och brister. Som att jag är värdelös på att ta emot beröm x) Nu kommer ett försök: TAACK ♥ 27 jul, 2012 01:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Korra: yay du lyckadesSkrivet av Borttagen: Skrivet av Korra: men du är så bra på allt O_O Skrivet av Borttagen: Skrivet av Korra: gör det =3 alla kommer älska det Det kommer massor mer med, även små seriestrippar faktiskt. Funderar på att animera skiten ngn gång. Nu ska vi inte överdriva, Har inte så många läsare men e som följer honom lär gilla det. Dock så kommer jag ha lite tid till allt.. Inte alls ju, jag har massor med fel och brister. Som att jag är värdelös på att ta emot beröm x) Nu kommer ett försök: TAACK ♥ 27 jul, 2012 01:57 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Korra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Korra: men du är så bra på allt O_O Skrivet av Borttagen: Skrivet av Korra: gör det =3 alla kommer älska det Det kommer massor mer med, även små seriestrippar faktiskt. Funderar på att animera skiten ngn gång. Nu ska vi inte överdriva, Har inte så många läsare men e som följer honom lär gilla det. Dock så kommer jag ha lite tid till allt.. Inte alls ju, jag har massor med fel och brister. Som att jag är värdelös på att ta emot beröm x) Nu kommer ett försök: TAACK ♥ Nej jag håller med, du är bra på ALLT. (Säg inte emot.) . .
27 jul, 2012 10:44 |
|
AnMel
Elev |
Destrey verkar vara en beundransvärd person. Och som innan så har du ritat upp en fantastisk bild på henne.
Jag skulle väldigt gärna vilja läsa en "serietripp" av dig. Det skulle även vara riktigt häftigt att se det som en animering. ^^ Exchange [SV] | The 1D-games 28 jul, 2012 13:02 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av AnMel: Destrey verkar vara en beundransvärd person. Och som innan så har du ritat upp en fantastisk bild på henne. Jag skulle väldigt gärna vilja läsa en "serietripp" av dig. Det skulle även vara riktigt häftigt att se det som en animering. ^^ ^^^^^^ THIS! . .
28 jul, 2012 13:04 |
|
Korra
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av AnMel: Destrey verkar vara en beundransvärd person. Och som innan så har du ritat upp en fantastisk bild på henne. Jag skulle väldigt gärna vilja läsa en "serietripp" av dig. Det skulle även vara riktigt häftigt att se det som en animering. ^^ ^^^^^^ THIS! Först måste alla bilderna ritas och det kommer att ta tid. Bara en enkel rörelse till vänster tar kanske 50 bilder för att få det snyggt. Men det är tänkt att den ska animeras någon gång. Vet bara inte hur och när. Eller hur vet jag, det är i ett program ja har för anime men när är ju en annan fråga. Tack för komplimangen. Destrey är min pärla. Jag älskar henne. Hon är nog den jag just nu ångrar att jag inte gjorde till Avataren och tanken finns faktiskt att skriva om en del men samtidigt tror jag att det skulle bli för mycket då. Hon behövs för att väga upp de övriga i gruppen och Mato är ju en ledare men Destrey en vägledare. Bakom varje ledare och huvudroll finns starkare karaktärer och dem behöver ju vara just det, starkare för att kunna få huvudkaraktären att växa. 29 jul, 2012 16:44 |
|
AlexZz
Elev |
29 jul, 2012 21:31 |
|
Korra
Elev |
29 jul, 2012 21:31 |
|
Minidjuret
Elev |
Hahhaha, jag kan inte låta blir att tycka att han är så fin! ♥
29 jul, 2012 21:33 |
|
Korra
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Hahhaha, jag kan inte låta blir att tycka att han är så fin! ♥ Haha han e ju dösöööt haha xD 29 jul, 2012 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen