Ännu ett awesome Mugglis games
Forum > Fanfiction > Ännu ett awesome Mugglis games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Jättebra!
8 jul, 2012 11:29 |
|
95mas
Elev |
8 jul, 2012 11:29 |
|
EMELESEL
Elev |
OMS JAG ÄR KILLE! BD
8 jul, 2012 11:33 |
|
Borttagen
|
Kan jag få vara med i Distrikt 12 ? c:
8 jul, 2012 11:34 |
|
Goizan
Elev |
Jag vet att du är tjej men några fick bli killar och du var en av dem...
Det är klart Ballong! [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
8 jul, 2012 11:34 |
|
Borttagen
|
Tack så mycket Goizan ! ^^
8 jul, 2012 11:36 |
|
cikki
Elev |
Nu är det inga platser kvar va?
8 jul, 2012 11:37 |
|
Goizan
Elev |
Nu är det Fullt allihopa. Ska skriva klart alla slåttrar. Vill ni att jag ska ha med öppningsceremonin och träningscentret eller ska jag börja direkt vid plattformarna?
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
8 jul, 2012 11:38 |
|
Borttagen
|
Träningscentret och de
8 jul, 2012 11:39 |
|
cikki
Elev |
Hm... Jag tycker vid öppningscermonin och träningscentret.
8 jul, 2012 11:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen