Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

50/50.(TMG)

Forum > Fanfiction > 50/50.(TMG)

1 2 3 ... 13 14 15 ... 50 51 52
Användare Inlägg
HannaPanna
Elev

Avatar


miss-somebody, oj förlåt! Gör det nu!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

5 jul, 2012 13:51

Borttagen

Avatar

+1


Distrikt 3

Ekkiis hade ett mål, att komma med karriäristerna. Hon var mycket duktig med kniv, så det skulle nog inte bli så svårt, hon kommer säkert vara den ända som kan handskas med kniv, förutom karriäristerna förstås. Hon kom och tänka på slottern med den andra lilla snorungen, vilken tönt. Det här kommer hon och vinna. ”Hehe”

Alexy stod tyst på tågstationen. Hon hade ingen chans alls. Alla var bättre än hon. ”Suck”. Alexy kollade bort mot den andra från hennes distrikt. Den unga kvinnan såg ut att har bäst självförtroende, Med sitt långa, guld-bruna hår. Alexy kramade om sitt svarta hår och kollade upp mot himlen. Hon mindes när hon och pappa brukade sitta där och kolla på stjärnorna. Bara hon och Far!

Distrikt 4

Pixi visste att hon hade en riktig dålig svaghet som dom andra inte hade, en svaghet som hon kunde dö på grund av. Hon var döv. För bara några minuter sen stod hon på torget och väntade, som alla andra. Hon hade inte hört nått av det som tanten sa men en sak uppfattade hon. Hennes systers namn stod på lappen som tanten höll i. Hennes älskade tvillingsyster fick inte åka. Så Pixi tog hennes plats.

Lavender3088 stod bredvid Pixi. Hon hade försökt att prata med henne i flera minuter men inte fått nått svar.
”Hej vad heter du?” ”Hallå??” ”Kan du inte bara svara”. Lavender3088 gav sig till slut. ”Hon kanske inte bara vill prata”. En svaghet fanns det med Pixi, varje gång hon såg henne tänkte hon för mycket på sin syster som lämnats kvar i världen, utan någon att stödja sig på. ”Vi ses snart” ropade hon ut i luften, till sin syster.

5 jul, 2012 14:04

Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 6 kl. 01:41
Antal ändringar: 4

HannaPanna
Elev

Avatar


Jättebra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

5 jul, 2012 14:05

Borttagen

Avatar


Awesome! :3

5 jul, 2012 14:06

Borttagen

Avatar


Superbra

5 jul, 2012 14:07

Borttagen

Avatar


Tack! Jag skriver 3:dje kapitlet nu!

5 jul, 2012 14:08

Wrackspurt
Elev

Avatar


superb! eheheh... I wonder what will happen

Don't worry, you are just as sane as I am.

5 jul, 2012 14:10

Luna Chang
Elev

Avatar


Bra skrivet!!

Hej

5 jul, 2012 14:18

Goizan
Elev

Avatar


Awesome!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)

5 jul, 2012 14:23

Borttagen

Avatar


Ni är underbara/ miss-somebody.(silly.one är min kusin och datorn laggar)

5 jul, 2012 14:27

1 2 3 ... 13 14 15 ... 50 51 52

Forum > Fanfiction > 50/50.(TMG)

Du får inte svara på den här tråden.