THE POTTERHUNGER GAMES
Forum > Fanfiction > THE POTTERHUNGER GAMES
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissFniss
Elev |
26 jun, 2012 15:10 |
|
PotterHunger
Elev |
Tack så jättemycket MissFniss!
And now: the bad news: Spoiler: Tryck här för att visa! Läs min profil för info... 26 jun, 2012 15:43 |
|
95mas
Elev |
Jättebra.
Mall: Mugglisnamn: 95mas Ålder: 16 Utseende: 190 cm, brunblont kort hår, glasögon. Styrkor: kan hantera kniv, pilbåge och svärd och kan gömma sig och överleva i naturen. Svagheter: dålig kondition, dålig på att klättra och nedsatt syn. Vapen: bäst med kniv. De personer som betyder mest för din karaktär: hans familj, husdjur och bästa vän. Random fakta: älskar fisk. Övrigt: anmälde sig till spelet frivilligt för att ta sin systers plats.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
26 jun, 2012 15:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-26 kl. 15:48
|
|
Borttagen
|
Skit bra!
26 jun, 2012 15:47 |
|
Borttagen
|
Jisses vad bra!
26 jun, 2012 17:12 |
|
Korra
Elev |
Kräkmaja här xD
26 jun, 2012 17:44 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag hade enormt tråkigt och skrev min version av slåttern i Persika:
Jag blev smått nyfiken när texten på TV:n som Iza skruvat ihop dök upp när vi startade den. De handlade om ett spel för ungdomar, där bara en kan överleva. Varje distrikt skickar två deltagare. Jag är väldigt trött på att skruva ihop TV-apparater som skickas till Pottem varje dag och behöver lite spänning i mitt liv. "Iza... ska vi bli frivilliga i spelen?" Iza nickar. Hon verkar tycka samma sak som jag. Iza är min bästa vän. Vi har känt varandra hela livet, växt upp tillsammans i distrikt 3, Persika. Hon är den enda jag kommer överens med och litar på. Det liksom bara är så, ingen litar på mig och jag litar inte på någon naturligt. Iza ler när hon börjar på nästa TV-apparat. Jag kan inte le. Så kommer slåttern. Jag är inte ett dugg nervös, eftersom jag vet att jag kommer att ställa upp som frivillig, och jag tvivlar på att Iza är nervös. En ful kärring går uppför trätrappan mitt på torget, i centrum. Hon hälsar oss välkomna till slåttern. Ingen applåderar. Jag uppfattar inte ens vad hon säger förrän "lotteriet" börjar. Första deltagaren lottas ut. Jag och Iza hade bestämt att jag "offrar mig" först, så gjorde jag det nu. Flickan som blev utlottad ser lättad ut när jag anmäler mig som frivillig. Så ropas den andra deltagaren ut. Jag kan inte se Iza i den stora folkmassan; men en sak uppfattar jag; Iza offrar sig inte.
26 jun, 2012 18:11 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Å jag visste att jag skulle bli vän med Pixi
Och awesome kapitel 26 jun, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
Riktigt bra!
27 jun, 2012 08:46 |
|
PotterHunger
Elev |
EMELESEL Miskel Clementin tänker ni göra mall eller ska jag göra till er?
Senaste dagen för mallen är idag, annars fixar jag. Ok? Läs min profil för info... 27 jun, 2012 11:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen