Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
2: Jag hejade faktiskt på Cedric, för Harry får så mycket uppmärksamhet ändå. Så för Cedrics skull hejade jag på honom. ^_^
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 jun, 2012 07:45 |
|
Borttagen
|
Harry Potter. Tyckte att det var tråkigt att han skulle behöva vara med fast att han inte anmälde sig
20 jun, 2012 07:54 |
|
Borttagen
|
1 och 4
20 jun, 2012 08:12 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
20 jun, 2012 09:37 |
|
Borttagen
|
2 cedric
20 jun, 2012 09:50 |
|
Ginny!!!!
Elev |
1. Harry Potter! Det var så synd om honom som helt plötsligt blev anmäld, och pga det blev han och Ron ovänner, osv...
men också... 2. Cedric Diggory! Jag har gillat den karaktären sedan han kom med i boken, och han förtjänade verkligen att vinna någonting. Hufflepuff fick ju aldrig någon ära annars... Jag kunde aldrig bestämma mig för vem jag hejade på när jag läste boken, så låt oss säga att jag hejade på seger för Hogwarts ![]()
20 jun, 2012 10:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny!!!!: 1. Harry Potter! Det var så synd om honom som helt plötsligt blev anmäld, och pga det blev han och Ron ovänner, osv... men också... 2. Cedric Diggory! Jag har gillat den karaktären sedan han kom med i boken, och han förtjänade verkligen att vinna någonting. Hufflepuff fick ju aldrig någon ära annars.. .som jag då då Jag kunde aldrig bestämma mig för vem jag hejade på när jag läste boken, så låt oss säga att jag hejade på seger för Hogwarts 20 jun, 2012 10:02 |
|
Dream
Elev |
20 jun, 2012 12:43 |
|
Hanna-Potter
Elev |
Jag hejade nog på 1,alltså Harry... Men det var lite synd om Cedric, eftersom han dog sen och så...
20 jun, 2012 13:53 |
|
Borttagen
|
1. Harry potter!
20 jun, 2012 14:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen