The Alicia Spinnet Games
Forum > Fanfiction > The Alicia Spinnet Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ha det jätte bra!
17 jun, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Kan man sponsra sen när spelet är igång?
17 jun, 2012 20:10 |
|
amanda1104
Elev |
^Ja om du inte själv är en deltagare så borde du kunna det.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 17 jun, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
Man kan sponsra och så ja! Borde kanske skrivit det
Nu är jag i alla fall hemma igen och ska försöka hinna klart så snart som möjligt! 20 jun, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!
20 jun, 2012 20:21 |
|
Putte
Elev |
Längtar ♥♥♥
Luckylucky<3<3 //Putte <3 20 jun, 2012 23:00 |
|
saganda
Elev |
Bra att du är hemma! Haft det bra?
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 21 jun, 2012 18:03 |
|
Borttagen
|
^Har haft det bra
Nu kommer jag med en tråkig nyhet till: Jag ska åka till min farmors landställe i högst en vecka. Vi åker idag och jag måste packa så jag hinner inte nu heller... Men jag lovar att ALICIA SPINNET GAMES har högsta prioritet när jag är hemma igen 22 jun, 2012 10:11 |
|
saganda
Elev |
Ingen fara^^
Jag ska också åka bort och dumpa I mitt game i en vecka>:3 Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 23 jun, 2012 15:03 |
|
Soda
Elev |
23 jun, 2012 16:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen