Vilket yrke efter Hogwarts?
Forum > Harry Potter > Vilket yrke efter Hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skulle nog vilja jobba på Hogwarts
30 jul, 2012 16:21 |
|
Nessie00
Elev |
Botare, författare eller lärare i trollformler.
EXTERMINATE!!! 30 jul, 2012 17:09 |
|
Borttagen
|
Auror
30 jul, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
Quidditchspelare i Falmouth Falcons
31 jul, 2012 10:57 |
|
månbarnet
Elev |
Jag skulle vilja jobba med något på ministeriet där jag får skriva i ordning och fixa med papper och sånt. Stämplar, bläck, pergament och fjäderpennor. Sitta vid sitt skrivbord och formulera snirkliga meningar på en rulle pergament som ändå ingen kommer att bry sig om, dricka kaffe med medarbetarna och bara softa runt liksom, utan ambitioner att avancera och utan att behöva anstränga sig för något. Haha, lite lat jag vet
31 jul, 2012 14:34 |
|
Borttagen
|
Trolldrycksförsäljare i Svartvändargränden
31 jul, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
Quidditchspelare i Chudley Kanonerna
2 aug, 2012 14:55 |
|
Borttagen
|
Lärare på Hogwarts elelr Quidditchdomare!
2 aug, 2012 15:17 |
|
Marvolo
Elev |
Auror eller lärare.
2 aug, 2012 21:47 |
|
Minihäst
Elev |
Auror elr kanske ha ett café i diagongränden?
another day, another slay 2 aug, 2012 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen