Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilket yrke efter Hogwarts?

Forum > Harry Potter > Vilket yrke efter Hogwarts?

1 2 3 ... 13 14 15 16
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag skulle nog vilja jobba på Hogwarts

30 jul, 2012 16:21

Nessie00
Elev

Avatar


Botare, författare eller lärare i trollformler.

EXTERMINATE!!!

30 jul, 2012 17:09

Borttagen

Avatar


Auror

30 jul, 2012 17:54

Borttagen

Avatar


Quidditchspelare i Falmouth Falcons

31 jul, 2012 10:57

månbarnet
Elev

Avatar


Jag skulle vilja jobba med något på ministeriet där jag får skriva i ordning och fixa med papper och sånt. Stämplar, bläck, pergament och fjäderpennor. Sitta vid sitt skrivbord och formulera snirkliga meningar på en rulle pergament som ändå ingen kommer att bry sig om, dricka kaffe med medarbetarna och bara softa runt liksom, utan ambitioner att avancera och utan att behöva anstränga sig för något. Haha, lite lat jag vet

31 jul, 2012 14:34

Borttagen

Avatar


Trolldrycksförsäljare i Svartvändargränden

31 jul, 2012 19:53

Borttagen

Avatar


Quidditchspelare i Chudley Kanonerna

2 aug, 2012 14:55

Borttagen

Avatar


Lärare på Hogwarts elelr Quidditchdomare!

2 aug, 2012 15:17

Marvolo
Elev

Avatar


Auror eller lärare.

2 aug, 2012 21:47

Minihäst
Elev

Avatar


Auror elr kanske ha ett café i diagongränden?

another day, another slay

2 aug, 2012 21:57

1 2 3 ... 13 14 15 16

Forum > Harry Potter > Vilket yrke efter Hogwarts?

Du får inte svara på den här tråden.