Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

1 2 3 ... 13 14 15 ... 54 55 56
Användare Inlägg
MissWentz
Elev

Avatar


Nu ska jag läsa ikapp!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ffd908bbfa37d7b4e8d53014c0f7045d7%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co2_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F181d8acc02dc6cba08a73f08a38fa646%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co3_250.gif

15 jun, 2012 16:56

Majis
Elev

Avatar


Bra Vet inte mycket mer vad jag ska säga... Är trögtänkt idag, men bra kapitel

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

15 jun, 2012 17:34

MatteSweet
Elev

Avatar


As-bra!!!

Skicka gärna en uggla ;)

16 jun, 2012 11:47

Borttagen

Avatar


Sorry för att jag inte har skrivit på länge men jag har inte haft tid. Men tack för alla kommentarer
Och du Freddelito du glömde visst hemsöka mig


Kapitel 18
- Vilken förrädare du är! Bellatrixs dotter också, sa Goyle och skakade på huvudet.
- Men ni fattar väl att Nicole ljuger, skulle Natarza umgås med smuttskalar, Bellatrixs dotter?, aldrig, säger Draco.
Du skulle bara veta, tänker Natarza.
- Vi borde ha förstått det, säger Crabbe besviket.
- Men jag ljuger inte, säger Nicole.
- Men Nicole, du ljuger ju visst, du vet ju att jag hatar smuttskallar, däremot så lurade jag Tommy till en grej som såg ut som kärlek först men sen förnedrade jag honom, för att ha är ut en smutsskalle, det sa jag ju till dig, säger Natarza argt.
- Ja, så varför ljuger du?, frågar Draco.
- Men..Eh, ni bryr er ändå inte, det är bara Natarza för hela slanten, säger Nicole.
- Om du skulle sluta ljuga kanske vi skulle vilja vara mer med dig och prata med dig, säger Draco.
- Jasså, kom nu så går vi, säger Nicole och tar tag i Natarza och så går dom upp från fängelsehålorna.
När dom har kommit upp från fängelsehålorna så fortsätter dom mot korridoren utanför Lupins klassrum.
- Vänta lite nu, var det inte du som var kär i Draco?, frågar Natarza.
- Jo, men jag kunde inte stanna kvar där, säger Nicole.
- Varför?, frågar Natarza.
- Jo för att jag kände mig utanför, säger Nicole.
- Men du, du kan väl prata om annat än just om mig med Draco, eller?, frågar Natarza.
- Som vadå?, frågar Nicole.
- Vad som helst men inte om mig eller Tommy, säger Natarza.
- Okej då, säger Nicole.
Plötsligt så hör dom snabba steg komma mot dom.
- Undrar vem det är?, frågar Nicole.
- Och vad står ni och pratar om då?, frågar en röst som tillhör Pansy Patriksson
Undrar hur länge hon har hört oss, tänker Natarza.

Blev inte så bra, men hoppas ni tycker om det i alla fall

20 jun, 2012 18:06

Detta inlägg ändrades senast 2012-06-25 kl. 14:33
Antal ändringar: 2

Majis
Elev

Avatar


Lite förvirrande... Men det var bra, men kanske inte ditt allra bästa, men och? Det går ju inte hela tiden att göra helt grymma kapitel! Men jag tror du råkade göra lite slarvfel så då bleev det lite förvirrannde...
Men vad är "natarna" för nåt?
Men detta kapitlet var väldigt bra ändå Hoppas inte du blev upprörd...

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

20 jun, 2012 19:37

Freddelito
Elev

Avatar


Jättebra! Men jag undrar också vad natarna är!? Och ja, jag glömde hemsöka dig, men NU, om du inte skriver snart, så kommer min gengångare hemsöka dig(jag är bortrest)... Läskigt va?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

21 jun, 2012 08:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Lite förvirrande... Men det var bra, men kanske inte ditt allra bästa, men och? Det går ju inte hela tiden att göra helt grymma kapitel! Men jag tror du råkade göra lite slarvfel så då bleev det lite förvirrannde...
Men vad är "natarna" för nåt?
Men detta kapitlet var väldigt bra ändå Hoppas inte du blev upprörd...


Tack, nej då jag vart absolut inte upprörd och natarna skulle egentligen vara Natarza men min data vart lite knäpp ett tag l men nu har jag ändrat det

Skrivet av Freddelito:
Jättebra! Men jag undrar också vad natarna är!? Och ja, jag glömde hemsöka dig, men NU, om du inte skriver snart, så kommer min gengångare hemsöka dig(jag är bortrest)... Läskigt va?


Tack, har ändrat natarna nu, det skulle gentligen vara Natarza men min data var lite knäpp när jag skrev det där så därför var det så. Jag får väl komma på fler idéer snart, jag vll ju inte bli hemsökt av en gengångare

21 jun, 2012 13:28

Majis
Elev

Avatar


^
Vad bra! Nu vet vi det! Det är jobbigt när datorer blir knäppa... xD

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

21 jun, 2012 13:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
^
Vad bra! Nu vet vi det! Det är jobbigt när datorer blir knäppa... xD


Ja, precis det är skitjobbigt när dom blir knäppaXD

21 jun, 2012 13:33

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
^
Vad bra! Nu vet vi det! Det är jobbigt när datorer blir knäppa... xD


Ja, precis det är skitjobbigt när dom blir knäppaXD

Ja, min dator var knäpp alldeles nyligen, hade inget ljud i hörlurar eller högtalare, men nu är det bättre! Tittar nämligen på en film med Rupert Grint (♥) i den! Väldigt kul

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

21 jun, 2012 13:36

1 2 3 ... 13 14 15 ... 54 55 56

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.