Villket djur skulle du ta?
Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lisa311
Elev |
uggla det är som en brevbärare med vingar
Don't Worry, Be Happy 20 jul, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
Uggla
21 jul, 2012 00:39 |
|
Borttagen
|
Dem är fina, men duvor är nog finare.
21 jul, 2012 19:29 |
|
VattenBlå
Elev |
21 jul, 2012 19:35 |
|
Borttagen
|
Coolt
21 jul, 2012 19:36 |
|
parkinson123
Elev |
21 jul, 2012 19:45 |
|
Borttagen
|
Varför vill alla ha ugglor? Varför inte duvor?
21 jul, 2012 19:57 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag skulle vilja ha en hippogrif. De är extremt vackra, och jag beundrar att de samtidigt kan vara så trogna och vänliga tjänare, men om man förolämpar de eller på annat vis behandlar en illa så kommer de säga ifrån. Dessutom älskar jag stora rovfåglar som ugglor, örnar och falkar.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 25 jul, 2012 22:18 |
|
Trinity
Elev |
nifflare
Trinity 25 jul, 2012 22:38 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
25 jul, 2012 22:39 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen